نگاه متمدنانه و آینده نگر از ویژگی های شخصیت شهید سلیمانی بود

ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797850

احمدرضا بسیجی گفت: یکی دیگر از ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی نگاه متمدنانه و آینده نگر اوست که تسلیم سختی ها و ناملایمات نمی شود و همیشه آینده را روشن می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدرضا بسیجی استاد دانشگاه شهرکرد در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی گفت: همیشه دو جبهه در تاریخ وجود دارد که شامل فرهنگ مهدوی و جبهه می شود و این دو جبهه برخلاف فرهنگ و جبهه دجال از زمان هابیل و قابیل است و ادامه خواهد داشت.
وی افزود: هر کدام از این جبهه ها طرفدارانی نیز داشتند و هر دو رهبران و رهبران خاص خود را داشتند.
استاد دانشگاه شهرکرد ادامه داد: مانند شهید سلیمانی و سایرین دلبسته به دین و ارزش های معنوی در جبهه فرهنگی مهدوی حضور دارند و در این مکتب نورانی می یابند که باعث برجسته شدن و محبوبیت آنها در بین مردم می شود.
بسیجی گفت: افرادی مانند سلیمانی کسانی هستند که به روشنگری رسیده اند و این باعث می شود که راه خود را به خوبی بشناسند و شمع نجات دیگران را در جاهایی که خیلی ها ممکن است به بیراهه بروند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از مکتب شهید سلیمانی می شود منظور روشنگری ایشان در رفتار، گفتار، فعالیت، عنایت، ولایتمداری است و اینکه جز رضای خدا به هیچ چیز نمی اندیشد، اینها ویژگی هایی است که یک مکتب را می سازد. .
استاد دانشگاه شهرکرد افزود: از ویژگی های ممتاز مکتب شهید سلیمانی ولایت داری، ولایتمداری، پایبندی به سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری، پذیرش توحید و… بود.
بسیج گفت: یکی دیگر از ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی نگاه متمدنانه و آینده نگر اوست که تسلیم سختی ها و ناملایمات نمی شود و همیشه آینده را روشن می کند.
وی تاکید کرد: اصولا دین و قرآن برای مردم آمده است. عرفان از طریق طرد مردم فقط خودخواهی است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید