نیاز به روایت صحیح دستاوردهای فولاد مبارکه برای مردم

ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1923025

کمیلی در مراسم سی امین سالگرد مراسم مبارک فولاد تاکید کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه در حوزه های مختلف به دستاوردهای زیادی دست یافته است و باید این دستاوردها را به بهترین نحو برای مردم بازگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرحسین کمیلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در مراسم سی امین سالگرد تاسیس شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه به عنوان یک افتخار ملی شناخته شده و صنایع زیادی از این شرکت بهره می برند.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت فولاد مبارکه در سراسر ایران افزود: امروزه این شرکت به عنوان سرمایه ملی صنعت پیشرو در عرصه های مختلف بوده و اقدامات ارزنده ای در زمینه هایی مانند نیروگاه سازی و حفاظت از محیط زیست انجام داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز با جنگ روایت هایی مواجه هستیم که از هر سو به آگاهی جامعه می رسد. متأسفانه گاهی اوقات اخبار نادرستی در مورد فولاد مبارکه گزارش می شود و این داستان ها می تواند به برند این شرکت لطمه بزند، بنابراین همه کارکنان این شرکت و سایر نخبگان موظف هستند داستان های صحیح را به مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه فولاد مبارکه افتخار ملی و از فرزندان شایسته انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: این شرکت در عرصه های مختلف به دستاوردهای بسیاری دست یافته است و باید این دستاوردها را به بهترین نحو برای مردم بازگو کرد.

کمیلی در پایان تصریح کرد: تفاهم نامه های امضا شده توسط فولاد مبارکه در سال جاری در حوزه های فناوری با شرکت های دانش بنیان به زودی جهش های قابل توجهی در اکوسیستم فناوری کشور به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید