نیروی دریایی در اقیانوس هند و دریای سرخ حضور دائمی دارد


ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897661

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد شمال اقیانوس هند و دریای سرخ مأموریت محور بوده و در آن منطقه حضور دائمی و گسترده دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سرود ملی این نیرو که با حضور رئیس معاونت عقیدتی سیاسی این نیرو برگزار شد، گفت: در فرماندهی مرکز آموزش تفنگداران دریایی و تفنگداران دریایی در منجیل. ارتش در آب های آزاد شمال اقیانوس هند و دریای سرخ ماموریت هایی را انجام می دهد.

وی افزود: ایمن سازی خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی ایران اعم از خطوط کشتیرانی و نفتکش ها با جدیت توسط نیروی دریایی ارتش در حال انجام است. ما در این منطقه حضور دائمی و گسترده ای داریم.

جانشین دریادار نیروی دریایی ارتش با اشاره به امکانات و توانمندی هایی که نیروی دریایی در این ماموریت ها نیاز دارد، گفت: نیروی دریایی ارتش با تمام نیرو در شمال اقیانوس هند و دریای سرخ با جدیت از منافع و منابع کشور و منطقه دفاع می کند.

امیر دریادار کاویانی تصریح کرد: تمامی فعالیت های عملیاتی، نوسازی، نگهداری و پشتیبانی در تمامی نقاط نیروی دریایی ارتش طبق دستور فرماندهی معظم کل قوا به صورت موازی و جدی در حال انجام است. تمامی پرسنل پرتلاش نیروی دریایی در راستای اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا اقدامات بسیار ارزنده ای را انجام می دهند و در کنار این اقدامات فرهنگی برای تقویت روحیه و انگیزه افسران و افسران انجام می شود. خانواده ها طبق برنامه مکتوب

وی افزود: جشنواره سرود نمونه ای از اقدامات انجام شده در برنامه ریزی سالانه 1401 توسط معاونت عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و با حمایت سامانه فرماندهی فرماندهی دریایی منجیل و مرکز آموزش تفنگداران دریایی بود که این برنامه ها تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. آخر سال.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری رئیس معاونت عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش نیز گفت: معاونت عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش برنامه های متفاوت و متنوعی در کاربرد قرآن دارد. برنامه های فرهنگی و هنری به برنامه ها در طول سال اعلام می شود.

ششمین سرود ملی نیروی دریایی ارتش در سه جهت گروه های دخترانه، پسرانه و تکنوازان مرد با حضور 180 نفر از تمامی پایگاه ها و مناطق نیروی دریایی ارتش برگزار شد و در مجموع 29 اثر در آن شرکت کردند. و از هر گروه 3 اثر برگزیده به نهمین جشنواره ملی ارتش که بهمن ماه در جنوب کشور برگزار می شود راه خواهند یافت.

دیدگاهتان را بنویسید