هدف اصلی دشمن در طرح مذاکره و جنگ، کاپیتولاسیون ایران است

ساعت: 16:55
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796484

سردار یدالله جیوانی در مراسم یادبود 8 دی گفت: هدف اصلی دشمن از طرح این دو موضوع مذاکره و جنگ، کاپیتولاسیون ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سردار یدولا جیوانی امروز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت نهمین دیار در حسینیه ثارالله با بیان ضرورت و اهمیت دفاع از حماسه نهم دی گفت: پس از گذشت بیش از یک دهه از حوادث تلخ و ناگوار در چند ماه گذشته. در شرایط انتخابات ژوئن 2009 و حضور گسترده مردمی در صحنه برای پاسخگویی به این رویدادها در 9 ژانویه همان سال، این سوال اساسی مطرح می شود که ضرورت و اهمیت حماسه 9 دسامبر هر سال چیست. ?

وی گفت: نهم دی ماه به عنوان روز روشنگری نامگذاری شد، زیرا مردم ما با بصیرت آن روز پشت سر امام حرکت کردند و انقلاب ادامه یافت و توطئه های دشمن خنثی شد.

9 دی اوج روشنگری ملت ایران است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نهم دی اوج بصیرت و دشمنی ملت ایران است. حماسه 9 دی با حضور خودجوش مردم ظاهر شد و توانستند توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال های اول انقلاب توطئه ها و شیطنت های دشمن متوجه جسم و روح عده ای شد و با کشتن توطئه شهدای زیادی را به شهادت رساندند. آنها با شکست مواجه شدند و متعجب بودند که چرا برنامه های ما تا به امروز موفق نبوده و چه باید کرد! بنابراین آنها نقشه شوم دیگری را انجام دادند.

سردار جیوانی ادامه داد: امروز 18 دی ماه روز پاسداشت و تجلیل از حماسه آفرینانی است که دوباره با ولایت میثاق بسته اند و این تجدید میثاق هر سال تکرار می شود.

وی گفت: انقلاب ما دشمنان سرسختی دارد و آنها هر روز در تلاش هستند تا طرح جدیدی را ایجاد کنند، بنابراین باید از اتفاقاتی مانند 8 دی 88 درس بگیریم.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: دشمنان در ابتدا تصور می کردند که به راحتی می توانند انقلاب ما را براندازند، اما پس از یک دهه متوجه شدند که با این اقدامات نمی توانند بر انقلاب و ساختار ولایی این ملت فائق آیند، بنابراین رویکردها تغییر کرد.

ما در دشمنی دشمنان شک نداریم

وی ادامه داد: ما در دشمنی دشمنان شک نداریم زیرا دشمنی شیطان و نیروهای شیطانی در جبهه حق همیشه وجود داشته و دارد. اگر نمی‌خواهیم دشمن را شکست دهیم باید لحظه به لحظه توطئه‌های دشمنان و سناریوهای آنها را بشناسیم، «شهدا مقاومت سردار سلیمانی هستند که بر آن تأکید دارند.

ما باید با سیاست دشمن آشنا باشیم

سردار جیوانی گفت: سردار سلیمانی می گفت که باید از سیاست های دشمن آگاه بود و برای مقابله به موقع روی صحنه بود.

وی گفت: حضور دشمن قطعا چیزی است. مهم این است که دشمن چگونه می خواهد دشمن باشد. بصیرت به ما علم دشمنی می آموزد. می توان دشمن و نقشه های دشمن و راه های مقابله با آنها را به موقع شناخت.«کسی که بصیرت و دانش درستی داشته باشد.

سردار جیوانی گفت: قیام 88 جزو توطئه های قبلی نبود.

وی گفت: وقتی دشمن دید با تجزیه و بمباران و ترور و کودتا و جنگ نمی توان جمهوری اسلامی را سرنگون کرد به سراغ نیرویی رفت که این نظام را به وجود آورد و مردم را برای براندازی جمهوری اسلامی به صحنه آورد.

سردار جوانی گفت: ملتی که هزاران شهید در راه پیروزی تقدیم کرده و نزدیک به 200 هزار شهید و 300 هزار جانباز تقدیم کرده است چگونه می توان در برابر ولایت فقیه و نظام اسلامی قرار گرفت!

وی گفت: مقام معظم رهبری چندین بار فرموده اند که حداقل 10 تا 15 سال در پرونده دشمنان 88 کار کرده ام و در دیدار با دانشجویان نیز فرمودند در آینده شما خواهید بود و ما نخواهیم بود. و فشار هم می شود، بند در غرب منتشر می شود، سپس مشخص می شود که دشمنان در پرونده 88 چه سرمایه گذاری هایی کرده اند و با چه کسانی ارتباط برقرار کرده اند تا این اتفاقات را انجام دهند.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان ما به این نتیجه می رسند که اگر این انقلاب شکست نخورد و سقوط نکند، این پرچمی که ملت ایران برافراشته است و این آرمان تمدنی که دنبال می کند، ادامه راه می تواند معادلات جهانی را تغییر دهد. به عبارت دیگر، ادعای امام مبنی بر اینکه اسلام ابرقدرت ها را ذلیل خواهد کرد، به وضوح قابل درک است.

انقلاب اسلامی به دنبال رهایی مستضعفان از چنگال مستکبران است

وی افزود: دشمن می داند که انقلاب اسلامی به دنبال رهایی مستضعفان از چنگال مستکبران است و متوجه شده اند که ملت ایران آرمان والایی دارد که اگر موفق شود قطعا جایی برای آنها نخواهد بود. تسلط و غارت منافع ملت ها باشد.»

هدف اصلی شورشیان بدبین و بی اعتماد کردن مردم به جمهوری اسلامی است

وی گفت: هدف اصلی معارضان از این توطئه، اولین گام بدبین ساختن مردم و بی اعتمادی مردم به نظام جمهوری اسلامی و کانون اصلی آن یعنی مقام معظم رهبری، متهم کردن نظام به تقلب در انتخابات و خیانت به آرای مردم و گام دوم برای به صحنه آوردن مردم، او فریب دروغ بزرگ فریب را خورد تا حق خود را اعاده کند و در مقابل نظام و ولایت ایستادگی کند و در نهایت به ولی فقیه خیانت کند.

وی ادامه داد: عوامل و عوامل اصلی فتنه در داخل کشور با توجه به خاستگاه و مسئولیت انقلابی خود کسانی بودند که با دروغ بزرگ فریب توانستند کشور را به تاریکی و طغیان بکشانند و کار را برای بسیاری سخت کنند. . برای تشخیص حق از باطل. «شورشیان به این سفر ادامه دادند، باج خواهی، کشتار و سرکوب پروژه ها و متهم کردن نظام به خشونت و سرکوب.

وی گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند پایگاه اصلی برنامه ریزی فتنه 88 خارج از کشور به سرکردگی آمریکا، صهیونیست ها، انگلیس و آل سعود است.

سردار جیوانی اذعان داشت: در نهم دی ماه علاوه بر بازخوانی حماسه بزرگ مردمی که یک روز زودتر از کرمانشاه آغاز شد، باید نقشه های دشمن را بازخوانی کنیم تا برای امروز درس عبرتی باشد که چه نقشه هایی در سر دارد و این بصیرت که رهبری، مقام معظم رهبری همیشه بر معنای آن تأکید دارند.

وی با اشاره به بیانات امام علی (ع) گفت: حضرت علی بر سه ویژگی تاکید دارد که یکی از آنها درس گرفتن از گذشته است، یعنی بازخوانی گذشته برای درک مشکلات امروز.

اگر از عاشورا درس نگیریم عاشورا تکرار می شود

سردار جیوانی گفت: عبرت عبرت به دور از حوادثی مانند عاشورا است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر از عاشورا عبرت نگیریم عاشورا تکرار می شود، عبرت عبرت از حوادث عاشورا است. 1988 و باید دید این جنبش چگونه پایه گذاری شد و آیا همیشه بر این اصل تکیه می کنند و طرح را از نو می سازند؟

وی گفت: دشمنان معتقدند که جمهوری اسلامی باید از درون به چالش کشیده شود و بنابراین وقتی از سال 76 تا 84 به نتیجه نرسیدند به این نتیجه رسیدند که باید با استفاده از مردم وارد عمل شوند و این نقشه شوم را ایجاد کردند. “

سردار جیوانی گفت: باید بگوییم چه شد کسانی که در پیروزی انقلاب نقش داشتند و در کنار امام و رهبری، رئیس جمهور، رئیس مجلس و نماینده مجلس در مقابل نظام و رهبری ایستادند. اتفاقات سال 88!

وی افزود: دشمن در مدت 10 تا 15 سال توانست اشراف را شناسایی، ارتباط و بخرد و شبکه نفوذ ایجاد کند. ساده لوحانه است که بگوییم این اتفاقات ناشی از هیجان و هیجان است و این اتفاقات توسط غرب ایجاد شده است.

سردار جوانی گفت: این تا زمانی است که نظام انتخاباتی در ایران به گونه ای باشد که امکان تقلب وجود نداشته باشد و اگر تخلفی صورت گرفت، امکان پیگیری وجود دارد.

نماینده سیاسی سپاه پاسداران گفت: امام حکیم، حافظ حوادث و دشمنی روشنگرانه و آگاهانه، در اولین واکنش پس از این سخنان در خطبه های تاریخی 30 خرداد به صراحت داستان مردم را بیان کردند و گفتند این سفیهان فکر می کردند ایران گرجستان است. جایی که کودتای مخملی صورت می گیرد.

9 دی روز عروج بصیرت و دشمنی ملت ایران است

وی گفت: 9 دی روز ایستادگی بر بصیرت و دشمنی ملت ایران است تا این گونه توطئه ها شکسته شود.

سردار جوانی گفت: در نهم دی ماه دست و روح الهی حسین بن علی (ع) در کار بود و توانستیم نقشه های دشمن را خنثی کنیم، اما پس از آن باید هوشیار باشیم.

وی گفت: بعد دشمن می خواست از مردم ایران انتقام بگیرد بنابراین تحریم های سرکوبگرانه را تشدید کرد تا صدای مردم به گوش برسد و کسانی که تحریم ها را تشدید کردند گفتند دو حالت پیش می آید. اول با اعتراضات داخلی، گروه های سیاسی، زمینه را برای مذاکره با غرب برای حل مشکل مردم باز می کنند، زیرا برای غرب مهم است که ملت ایران را به زانو درآورند.

وی ادامه داد: مشکل آمریکا با ملت ایران این است که 43 سال است که به آمریکا نه گفته اند و پیشرفت کرده و به باشگاه های هسته ای ممنوعه آنها پیوسته اند و تحمل را برایشان سخت کرده است.

سردار جوانی افزود: با همین فشار به عده ای فشار می آورند که مذاکره را بپذیرند و از سال 88 دشمن گفته است باید کاری کنیم که مردم در مقابل رهبری قرار بگیرند.

وی افزود: تمام اعتراضاتی که در این مدت صورت گرفته ساده و برنامه ریزی شده نیست و جزئی از توطئه های دشمن است.

سردار جوانی گفت: اما برای پایان دادن به مذاکرات گفتند که اگر مذاکره نکنیم جنگ می شود اما دیدیم که جانشین فرزانه و فرزانه حضرت امام (ره) صراحتا فرمودند که جنگ نمی شود و ما مذاکره نخواهد کرد زیرا هدف اصلی دشمن این است که این دو موضوع مذاکره و جنگ برای تسلیم ایران است.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، دشمن جنگ را به نفع خود نمی بیند زیرا ملت ایران توان دفاع از خود را دارد و امروز می بینیم که دشمن قدرت دفاع از خود را ندارد و در روزهای آخر که صهیونیست ها رجزخوانی کردند، رزمایش پیامبر را از 17 زاویه می بینیم، «این نشان دهنده اقتدار ملت و دولت است و از مواضع خود عقب نشینی می کنند.

وی با اشاره به تمرکز مقام معظم رهبری بر موضوع جهاد افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمن در کنار موضوع تحریم، روند انحراف را دنبال می کند.

سردار جوانی اذعان داشت: دشمن با تحریف مردم به ویژه جوانان به دنبال آن است که انقلاب و ولایت را نادرست جلوه دهد، بنابراین باید تا جایی که می توانیم روی مولفه دینی و دفاعی کشور کار کنیم چرا که خطر تحریف در کمین است.”

اگر با مشکلات اقتصادی مشکل داریم به این دلیل است که انقلاب نکرده ایم

در 43 سال انقلاب ما هر جا که منویات رهبری را دنبال کردیم پیروز بودیم و اگر می بینیم در مسائل اقتصادی مشکل داریم به این دلیل است که انقلاب نکردیم و غرب به دنبال حل آن بود. مشکل.

امروز غربی ها نگران تجربه خود با ملت ایران هستند زیرا می دانند اگر جمهوری اسلامی تفکر انقلابی و جهادی را وارد اقتصاد کند، ملت با رونق اقتصادی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید