هدف امروز دشمنان ناکارآمد جلوه دادن نظام است


ساعت: 15:29
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894332

سردار حسن شاهوارپور گفت: باید با تکیه بر توانمندی، افزایش و به روز رسانی اطلاعات و فنون آموزشی و تاکتیک های جنگ نرم از مسیر تهدیدها دور شویم و از فرصت های فضای مجازی استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب گفت: دشمن سازوکارهایی را برای دستیابی به اهداف خود برای پیشروی در فضای مجازی با اهداف کوتاه مدت و بلند مدت ایجاد کرده است. امروز دشمنان قسم خورده ما در حال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران در همه سطوح هستند.» به گونه ای دیگر تهدید می شوند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی نیز یک تهدید و فرصت است، افزود: نباید اسیر تهدیدها شویم و با تکیه بر توانمندی، افزایش و به روز رسانی اطلاعات و فنون آموزشی و شیوه های جنگ نرم از فرصت های این فضا استفاده کنیم.

فرمانده ارتش خوزستان با اشاره به اهمیت ارتقای توان نظامی کشور در برابر تهدید جدی دشمن، گفت: امروز اگر کشوری بخواهد قدرت خود را به مستکبران جهان اعلام کند باید به سازوکارهایی از این قبیل مجهز شود. به عنوان موشک، هواپیمای جنگی و تسلیحات هسته‌ای، جنگ اجباری را تجربه کرده‌ایم، اگر سلاح‌های مناسب برای دشمنان و همسایگان خود نداشته باشیم، قطعاً قافیه را در معادله جنگ از دست خواهیم داد.

سردار شاهوارپور ارتقای توانمندی های فناوری را یکی دیگر از موضوعات مهم بقا و مصون ماندن در برابر تهدیدات دشمن عنوان کرد و ادامه داد: دانشمندان و جوانان ما امروز در حوزه فناوری هسته ای پیشرفت چشمگیری داشته اند تا جایی که امروز در علم تولید هستند. ما به موشک های هدایت شونده دقیق دوربرد و پهپادهای بدون سرنشین دست یافته ایم. مقام معظم رهبری فرمودند علم الستان است پس آنچه در دنیای امروز ما را شاه می کند ارتقای سطح علم و پژوهش و اعتماد به نفس مردم ملت است.

سردار شاهوارپور تصریح کرد: امروز فضای واقعی متاثر از فضای مجازی است. در این نبرد مجازی، دشمن مکانیسم هایی مانند تکنیک های عملیات روانی را در اختیار دارد، دشمن در این فضا به خوبی سازماندهی کرده و به صورت گروهی عمل می کند. بنابراین همه می خواهند در این فضا بجنگند، برای اقدام در مقابل عملیات دشمن باید مولفه هایی را بداند که دشمن در این فضا ما را تهدید می کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خوزستان در ادامه به برخی اهداف و برنامه های عملیات روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز شایعات، ناامیدکننده و ناکارآمد جلوه دادن نظام، در راس عملیات روانی دشمن قرار دارد. اهداف

وی تاکید کرد: بیشتر نقشه های امروز دشمن در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و مذهبی ملت ایران است. در بعد اجتماعی به دنبال تخریب امید مردم و جوانان به آینده و تزریق ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده ارتش خوزستان با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: زمانی 9 میلیون نفر در ایران به دلیل اینکه نمی خواستند جمعیت ایران زیاد شود به دست انگلیسی های خبیث قتل عام شدند اما بعد از انقلاب جمعیت ایران به بیش از این رسید. 85 میلیون نفر و این رشد جمعیت جز با رشد بهداشت و درمان میسر نشد، همچنین در حوزه آموزشی نیز با وجود بسترسازی برای یادگیری، بی سوادی به حداقل رسیده و دورافتاده ترین نقاط کشور برای ادامه تحصیل آماده هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خوزستان، اعتلای روحیه جهادی و تربیت افرادی چون سردار قاسم سلیمانی و افرادی مانند شهید حاجی را مرهون نفوذ فرهنگ اسلامی در بطن ملت پس از انقلاب دانست و گفت: این آموزش ها از امثال شهید قاسم سلیمانی کار آسانی نیست، بنابراین دشمن به دنبال تضعیف و ناپدید شدن است. فرهنگ سازی ایثار و شهادت، اما امروز شاهد حضور جوانان در گروه های جهادی و خدمت به مستضعفین هستیم. فرهنگ غنی ارزش های اسلامی در تار و پود ملت ایران است که دشمن می خواهد آن را از بین ببرد و به آن حمله کند.

سردار شاهوارپور در پایان تصریح کرد: باید اطلاعات خود را در برابر این جنگ نابرابر در فضای مجازی به روز کنیم و ایمان و اعتقاد به اقدام در این فضا داشته باشیم و آگاه باشیم که در این فضا دشمن در مقابل نفاق و درونی ظاهر می شود. لباس‌ها و با استفاده از روش‌های ما، او روی درب خودش کار می‌کند، بنابراین باید نسبت به بررسی و بررسی مشکلاتی که از فضای مجازی با اهداف خاص دشمن منتشر می‌شود، حساس باشیم تا بتوانیم در مراحل اولیه راهبردهای آنها را خنثی کنیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید