همه ما وظیفه داریم برای رسیدن به آرمان های شهید سلیمانی تلاش کنیم

ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795390

امام جمعه به چهاربرج گفت: یکی از مصادیق تواضع ایمان، ایمان خالصانه و عملی به ولایت است که در حاج قاسم سلیمانی مشهود بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عسگر جلالی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به ویژگی ها و ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی گفت: شاخص بودند.

امام جمعه از چهاربرج افزود: تواضع و تواضع، وقار و استقامت در برابر کافران، جهاد در راه خدا و امر به دست نرفتن به گناه دیگران چهار ویژگی است که در سردار سلیمانی وجود داشت و یکی از دلایل او شد. محبوبیت

وی با اشاره به اینکه ولایتمداری یکی از شاخصه های اصلی شهید سلیمانی است، خاطرنشان کرد: ولایی بودن یکی از ویژگی های شهید سلیمانی است. وی گفت: یکی از مصادیق تواضع، ایمان، ایمان قلبی و عملی به ولایت است که در حاج قاسم سلیمانی مشهود بود.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه از مصادیق بارز کفار مستکبران دنیا به ویژه آمریکا و اسرائیل هستند، گفت: حاج قاسم سلیمانی با مصادیق استکبار جهانی مبارزه می کند و با آنها مقابله می کند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم در جهاد اصغر و بزرگتر قهرمان پیشرو بود، گفت: گوش به فرمان رهبری و ولایت بودند و در خدمت انقلاب و اسلام کوچکترین توجهی به سخنان شبهه افکنان نداشتند. و چه کسی متهم است.»

وی گفت: امروز همه ما باید در تحقق آرمان های مکتب سردار سلیمانی بیشتر کوشا باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید