هنوز با پرسپولیس قرارداد نبسته ام/ بی برنامه ترین تیم ملی را داریم


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842895

وقتی این دیدار تمام شود، 6 بازی تدارکاتی برای تیم ملی برگزار می شود!

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئن باشید با پایان یافتن جلسه مجمع فدراسیون فوتبال، چند دیدار تدارکاتی برای تیم ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ علیرضا بیرانوند درباره اینکه آیا قراردادش را با پرسپولیس امضا کرده است یا خیر، گفت: هنوز نه.

او درباره برگزاری اردوی تیم ملی و بحث در مورد دیدار تدارکاتی با اروگوئه گفت: از شما می شنوم که بازی خوب است. ما بازیکنان چیزی نمی دانیم و اگر می دانید با اروگوئه بازی کنید! به ما گفته بودند فردا به قطر می رویم اما تیمی نبود که با آن بازی کنیم. اگر فقط در قطر تمرین کنیم در تهران می مانیم و تیم بازی می کنیم.

بیرانوند گفت: این اولین اردوی است که به صورت نامنظم برگزار می شود و 5.6 بازیکن به جمع ما اضافه نشده اند. ویزا برای سفر به قطر تهیه نشد و چهار مسابقه تدارکاتی منجر به یک بازی تدارکاتی شد. شرایط سخت است و فکر می کنم فدراسیون فوتبال از امروز شروع کند. این آخرین رویداد فیفا است و فکر می کنم بعد از این اردو تا دو سه هفته مانده به جام جهانی که باشگاه ها بازیکنان را آزاد کنند ادامه دهیم. تاکنون هیچ بازی تدارکاتی نداشته ایم.

«شخصیت تیم ملی اینطور نبود. دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر جلسه امروز فدراسیون فوتبال به پایان برسد فکر می کنم تا 30 دقیقه دیگر 4 دیدار تدارکاتی تیم ملی مشخص شود. آنها در کل 10 بازی را مشخص می کنند، زیرا تمام تمرکز آنها روی مونتاژ بود. البته من که در فدراسیون کار می کنم دوست ندارم تیم ملی مقابل یک کشور بزرگ بازی کند و یک نفر دیگر امتیاز بگیرد. همین الان صبر کنید تا نصب تمام شود، دارند بازی های تدارکاتی 7.8 را آماده می کنند.

بیرانوند با انتقاد از شرایط تیم ملی تاکید کرد: این بی برنامه ترین تیم ملی و اردویی است که تا به حال دیده ام. آیا می توانیم برای جام جهانی مسابقه ای نداشته باشیم؟ امیدوارم بگویند 40، 50 دقیقه یا یک ساعت دیگر، 6 بازی تدارکاتی آماده است. چون راحته تا شهریور بمونن و بازی ها رو آماده کنن!

وی در خصوص اینکه تیم ملی نشان داد در شرایط سخت کار می کند، گفت: مردم باید بدانند تیمی که مسابقات تدارکاتی نداشته باشد شرایط سختی خواهد داشت. وقتی آنها بازی های دوستانه انجام نمی دهند، این همت و انگیزه بازیکنان است که به دنیا ثابت کنند بدون بازی های تدارکاتی هم می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند. فیفادی از دیروز شروع شد و می توانیم دو هفته در تیم ملی باشیم اما بازی تدارکاتی نداریم. دنیا حتی بعد از جام جهانی هم برنامه ریزی کرده است اما هیچ چیز برای ما روشن نیست. این را نباید بگویم اما به جز اسکوچیچ، دستیارانش قراردادی ندارند و این بی احترامی است.

دروازه بان تیم ایران با اشاره به سکوت اسکوچیچ خاطرنشان کرد: دیروز اسکوچیچ الگو گرفت و گفت انسان موفق کسی است که بتواند راهش را ادامه دهد اگر هزاران راه در پیش روی او باشد. فکر می کنم این برای او مثالی است که هزاران راه در پیش داشت اما سکوت کرده و به راهش ادامه می دهد. اسکوچیچ از شرایط تیم ملی به ما می گوید که از 4 بازی تدارکاتی به یک بازی قبل از فصل رفتیم که آن هم لغو شد.

بیرانوند در واکنش به اینکه آشکارا اسکوچیچ از ترس از دست دادن جایگاه خود صحبت نمی کند، گفت: برای صحبت درباره جایگاه خود ترسی نداریم. به عنوان مردی که 8.9 سال در تیم ملی حضور داشتم، باید بگویم اسکوچیچ مردی نیست که بخواهد از حرف زدن بترسد، هرچند که در تمام بازی هایش در تیم ملی پیروز شده تا اخراج شود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید