هوشمندی اهواز نقطه عطف شفافیت در حکمرانی است

وی با بیان اینکه گام نخست مدیریت شهر هوشمند در اهواز محقق شده است، افزود: مدیریت شهر هوشمند نقطه عطف شهر اهواز برای مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز هوشمندی در مدیریت شهری را حرکتی پویا، شتابان و جمعی دانست و گفت: به روز رسانی مستمر در کنار حرکت سریع و هدفمند با استفاده از تمامی ظرفیت های مدیریتی الزامی است و باید در یک مسیر ادامه یابد. پایه مستمر..

سراج با اشاره به لزوم تفکیک زباله از مبدا به صورت هوشمند در اهواز، ادامه داد: استفاده از ابزارهای نوین برای ساماندهی و بهره برداری از پسماندهای شهری به عنوان یکی از منابع تولید ثروت و اشتغال زایی باید در دستور کار قرار گیرد.


مردم اهواز نسل پنجم اینترنت را تجربه می کنند

مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم با بیان اینکه ایرانسل از ابتدای فعالیت خود سرمایه گذاری های خوبی در خوزستان داشته است، گفت: ایرانسل با مشارکت شهرداری اهواز 111 کیلومتر فیبر نوری را با هزینه ای بالغ بر 550 میلیارد ریال در اهواز مستقر کرده است.

بیژن عباسی آرند با اشاره به تلاش برای راه اندازی اینترنت نسل پنجم در اهواز، افزود: اینترنت نسل پنجم شهر اهواز یکی از بهترین شبکه های اینترنتی کشور است و با استفاده از آن، اهواز جزو اولین شهرها است. در کشوری که همه مردم این شهر در آن تجربه می کنند، اینترنت با پهنای باند بسیار بالایی را تجربه می کنند.

9 پروژه زیرساختی هوشمند در مدیریت شهری شهرداری اهواز با وام یک هزار میلیارد ریالی با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

سامانه تک پنجره ای پروانه مالکیت، زیرساخت پرداخت الکترونیکی به عنوان اولین زیرساخت پرداخت الکترونیکی در حوزه حمل و نقل کشور، زیرساخت شهر هوشمند توسعه فیبر نوری و پروژه FTTH و اپلیکیشن «اهواز من» از جمله پروژه هایی است که در این مراسم کشف شد.

همچنین در این آیین، ایجاد زیرساخت اطلاعات مکانی شهر اهواز (SDI)، مرحله اول پایش هوشمند ساخت و ساز شهری، سامانه جامع سرمایه انسانی دستمزد و حقوق، سامانه مدیریت حسابداری و مصوبات شورای اسلامی شورای شهر اهواز و ارتقای مرکز داده در راه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید