هوشیاری و زمان سنجی از ضروریات کار خبرنگاران است


ساعت: 22:02
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887944

ماموستا ملا «قدیر قدری» با بیان اینکه خبرنگاران نباید عزت و امنیت جامعه را هدف قرار دهند، گفت: هوشیاری و زمان سنجی لازمه کار خبرنگاران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هزار ماسوله ، معلم ملا قدیر قادری شامگاه پنجشنبه در نشست تجلیل از فعالان رسانه ای شهرستان پاوه گفت: رسانه ها نباید به بهانه افزایش عضویت و دیده شدن خبر منتشر کنند بلکه باید راه اعتدال را در پیش بگیرند. پایدار باشد.» تبدیل شود

وی افزود: امروزه رسانه ها نقش تعیین کننده ای دارند و در بسیاری از مسائل پیشقدم هستند و در جهت گیری جامعه تاثیر می گذارند.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: امروز رسانه ها به سه دسته تقسیم شده اند یا در خدمت ثروت و قدرت هستند یا به دنبال شایعه سازی و انحراف هستند و یا در خدمت ملت و میهن و مردم هستند.

ماموستا قدری گفت: رسانه های بیگانه در چند وقت اخیر فضای رسانه ای سنگینی را در حوزه حجاب و امر به معروف و نهی از منکر ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج ضد ارزشی ها و انحرافات جوانان است، رسانه ها هوشیار باشند، گفت: استفاده آزادانه از فضای مجازی و نرم افزارهای خارجی عواقب ناگواری در آینده خواهد داشت و ماهیت و آثار آن خواهد بود. در سالهای آینده روشن شد.50 سال.

وی تصریح کرد: انتظار جامعه از رسانه ها این است که هر آنچه واقعی است و اتفاق افتاده در رسانه ها منعکس شود.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه رسانه مسلمانان منبر مساجد و قدیمی ترین وسیله انتقال اخبار منبر است، افزود: این رسانه اسلامی قدمتی 1444 ساله دارد و قدمت بیشتری نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو و روزنامه ها دارد.

ماموستا قدری گفت: رسانه دو جنبه مثبت و منفی دارد. با رعايت فضاي مجازي يا از دين پاسداري مي كنند و توسعه و توسعه را منعکس مي كنند و يا از طرفي شاهد ترويج توهين و لجام گسيختگي در رسانه ها كه در واقع بينايي هستند، هستيم. او از آنها می خواهد که راه درست را تشخیص دهند.

وی ادامه داد: مسجد جامع پاوه یک رسانه قدرتمند است و به جرات می توان گفت بزرگترین رسانه در مناطق کردنشین و غرب کشور است به طوری که طبق بررسی های انجام شده حدود 120 هزار نفر محتوای نماز جمعه پاوه را تماشا می کنند. در منطقه و سراسر کشور. .

امام جمعه پاوه در پایان گفت: همکاری رسانه های شهرستان برای انتشار اخبار و رویدادهای شهرستان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید