هیئت تامین به طور جدی به موضوع سوخت سوزی نیروگاه شازند رسیدگی کند/ اصلا کمبود گاز نداریم


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913075

نماینده مردم اراک گفت: وزارت نفت و نیرو علیرغم دستور رئیس جمهور نمی تواند قانون را دور بزند و از شورای عالی امنیت ملی برای سوزاندن نفت کوره در نیروگاه ها مجوز بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، قمیجان و خنداب در گفتگو با دیار آفتاب; وی ضمن انتقاد از سوختن سوخت نیروگاه حرارتی شازند گفت: از دادستان به عنوان دادستان و استاندار به عنوان مدیر کل استان می خواهم با جدیت بیشتری به این موضوع بپردازند زیرا وظیفه من به عنوان نماینده است که یادآوری کنید و سوال بپرسید، که من بارها انجام داده ام و دیگر نمی توان انجام داد

وی ادامه داد: تقاضا داریم نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان خبرگان و اعضای هیئت تامین استان نیز به موضوع سوخت سوزی نیروگاه شازند ورود کنند، این امکان برای آنها وجود ندارد. برای دور زدن قانون و درخواست از شورای عالی امنیت ملی علیرغم دستور رئیس‌جمهور وزارت نفت و نیرو مجوز سوزاندن مازوت در نیروگاه‌ها.

آصفری تاکید کرد: این تخلف وزارت نفت است و درست نیست از ظرفیت شورای امنیت ملی در جایی که نتوانستند و کم کاری کردند رئیس جمهور جمع شدند استفاده کنند.

نماینده مردم اراک تصریح کرد: دادستان می تواند بنا به درخواست مردم با حکم قضایی نسبت به توقف یا تعطیلی خط سوخت گازوئیل نیروگاه به دلیل آلودگی بالای گازوئیل اقدام کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کمبود گاز دلیل مصرف گازوئیل نیروگاه شازند است یا خیر؟ وی گفت: سوزاندن گازوئیل قابل قبول نیست زیرا در این فصل کمبود گاز نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید