هیچ بن‌بستی در کشور منجر به تفکر بسیج / جنگ هوشمندانه و ادراکی نمی‌شود. عرصه جدید درگیری پیچیده ایران و آمریکا

ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1787351

فرمانده سپاه البرز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه کرج:

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: دشمن موذی به سرکردگی آمریکا جنگ ادراکی و هوشمندانه ای را علیه مردم و جوانان ما آغاز کرده است بنابراین تنها راه مقابله با دشمن در این عرصه بسیج خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکفرمانده سپاه البرز ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه کرج با بیان اینکه بسیج یادگار امام است، بیان کرد: امروز میلیون ها صادر شد.

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: بسیج یکی از معجزاتی بود که خداوند به مردم و امام عطا کرد، امروز بسیج به درخت بزرگی تبدیل شده است که ثمره آن روز به روز برای مردم کشورهای اسلامی ملموس تر می شود. این منحصر به فردترین سازمان در جهان است.

وی بیان کرد: همه کشورها و حتی ابرقدرت ها خواهان داشتن این تشکل مردمی هستند که خالصانه در رکاب رهبری حضور دارند تا در همه عرصه ها به مردم خدمت کنند و ناظران باشند، امروز بسیج به بزرگترین امید آزادی خواهان جهان تبدیل شده است. .

سردار حیدرنیا بسیج را نماد حضور ملی، مقاومت ملی و هوشیاری ملی دانست و گفت: امروز بسیج به نیرویی خودجوش و توانمند مبتنی بر تعلق به ارزش های اصیل اسلام و انقلاب در هر کجا که احساس نیاز کند، تبدیل شده است. “حضور در عمل.

وی بیان کرد: بسیج از سالیان متمادی تا امروز برای حفظ سلامت ارز، جنگ سنگین، گروهک های تجزیه طلب، جهاد فرهنگی، کمک به یکدیگر در کاهش آسیب های اجتماعی، حفظ حرم، کمک به مردم در مقابل تاج، واکسیناسیون. . شفقت و کمک وارد عمل شد.

سردار حیدرنیا افزود: بسیح به یک فرهنگ و اندیشه متعالی تبدیل شده است که با شتاب به سوی اهداف والای نظام و انقلاب در حال حرکت است. بسیج امروز در همه عرصه ها از سیاسی گرفته تا فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و محرومیت زدایی پیشگام است.

وی گفت: جایگاه بسیج آنقدر والاست که گفته ام به اخلاص آنها غبطه می خورم و از خداوند می خواهم که مرا با آنها محشور کند. این از بین خواهد رفت.

سردار حیدرنیا گفت: تفکر اساسی یعنی بن بست برای جوانان فعال در عرصه های مختلف وجود نداشته باشد. حل مشکلات کشور در گرو بازگشت به این تفکر خواهد بود. و پاس های سخت گذشته

وی گفت: تداوم امنیت کشور مرهون مجاهدت و خدمات خالصانه بسیج است.

سردار حیدرنیا افزود: جفای به حق بسیج خواهد شد که فضای کمی برای آن داده می شود، رمز خیزش و گسترش بسیج کشور در صحنه های جهاد کبیر این سازمان است. ساختار این مجموعه منعطف است و هر جا که نیاز به حضور داشته باشد، بر اساس آن تهدید و سازماندهی می کند.

وی گفت: در گام دوم انقلاب فضای رویارویی با دشمن نزدیکتر شده و وضعیت درگیری پیچیده تر می شود. بسیج باید برای این رویارویی بزرگ آماده شود. اصطکاک بین ما و دشمن بیشتر خواهد شد. در آینده «از نیروی دریایی سپاه در ماه های اخیر به دلیل تفکر بسیجی.

سردار حیدرنیا گفت: صحنه رویارویی ایران با جبهه غرب امروز به فضای مجازی کشیده شد. این یک بسیج خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید