هیچ خرابکاری از سوی فدراسیون و مصاحبه با دولت عربستان / پرسپولیس نمی تواند به ضرر آنها باشد.

زمان: 21:02
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775981

پرسپولیس سه شنبه شب اطلاعاتی در مورد پرواز ارسال کرد

رئیس دپارتمان بین المللی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به پرسپولیسی ها اجازه پرواز به عربستان سعودی را نداده است ، گفت: هیچ خرابکاری از سوی فدراسیون و دولت عربستان صورت نگرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیرا اسدی ، رئیس بخش بین المللی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اجازه پرواز به عربستان سعودی را نداده است ، گفت: «باشگاه پرسپولیس ساعت 18 عصر دیروز (سه شنبه) اطلاعات خود را در مورد پروازها به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد. ) و ما این اطلاعات را به فدراسیون ارسال کردیم. “ما فوتبال عربستان را ارسال کردیم ، اما البته این ساعت در هیچ کشوری دفتر نیست. به عنوان یک قاعده ، روند بعدی صبح امروز آغاز شد و ما تذکرات لازم را به فدراسیون فوتبال عربستان یادآوری کردیم. اگر بخواهم حقیقت را بگویم ، در طول در این دوره زمانی که تیم های ایرانی به عربستان سفر کردند ، فدراسیون فوتبال این کشور همکاری خوبی با ما داشته است و سفر همه تیم ها به این کشور برای خانه و روند برگزاری مسابقات رضایت بخش بود.

وی گفت: “معمولاً 7 تا 10 روز قبل از پرواز باید اطلاعات تیم را از باشگاه بگیریم و باید فدراسیون میزبان را مطلع کنیم تا آنها بتوانند با مقامات هوانوردی کشورشان تماس بگیرند.” در کشورهای مختلف ، این مرجع ممکن است متفاوت باشد ، برای اخذ مجوز پرواز هماهنگ شده است. متأسفانه ما در طول پرواز تیم پرسپولیس به هند نیز این تجربه را داشتیم و در آن زمان اطلاعات مربوط به تیم روز قبل از پرواز ارائه شد که مشکلی مشابه ایجاد کرد.

وی با اشاره به گفتگو با صدری گفت: “من با آقای صدری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) صحبت کردم و او صبح بسیار پیگیر و مضطرب بود ، اما مشکلات اداری که ممکن است خارج از رهبری او باشد باعث ایجاد اطلاعات شد. به موقع ارسال شود “انجام ندهید.

اسد در پاسخ به اینکه خرابکاری توسط فدراسیون یا دولت عربستان انجام نشده است ، گفت: نه ، این اتفاق نیفتاد.

رئیس دپارتمان فدراسیون بین المللی فوتبال با بیان اینکه صدری قصد دارد در این مورد به AFC شکایت کند ، گفت: شاید او اطلاع ندارد یا اطلاعات درستی به او داده نشده است. به هر حال من از دوستان پرسپولیس می خواهم که این موضوع را با سایه صدر مطرح کنند. در هر صورت ، اگر مشکلی وجود داشته باشد ، باید حوصله حل آن را داشته باشند ، زیرا همکاران ما در فدراسیون ایران و فدراسیون عربستان هنوز روی این موضوع کار می کنند. خود آقای صدری شماره کاپیتان پرواز را به من داد و ما با او صحبت کردیم و همه چیز در حال انجام است. با این حال ، وقتی مشکلی پیش می آید ، باید مدیریت بحران وجود داشته باشد تا بتوان مشکل را به بهترین شکل مدیریت کرد.

اسد در صحبت با رادیو به این نتیجه رسید: “لطفاً چنین مصاحبه هایی را انجام ندهید ، زیرا این مصاحبه ها در نهایت به ضرر ما خواهد بود و مانند موارد قبلی ، می تواند منجر به ایجاد کمیسیون انضباطی AFC علیه باشگاه شود.”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید