هیچ درختی در بلوار شهید بهشتی اردکان قطع نشد


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883475

سبزواری گفت: اگر تصمیمی برای قطع درختان کاج – که در حال حاضر در قسمت بلوار کندرو قرار دارند – گرفته شود؛ نخل های 10 ساله وسط بلوار تعویض می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ؛ تصمیم قطع تعدادی از درختان بلوار شهید بهشتی حدفاصل میدان شفق تا میدان شهید دهستانی شهر اردکان که به دلیل بهسازی این بلوار است با اعتراض یک نفر مواجه شد. تعداد ساکنان اردکان

در همین رابطه حسین سبزواری فرماندار شهرستان اردکان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: تصمیم بر این بود که قسمت کندور بلوار شهید بهشتی حذف و خیابان مرمت شود اما در حال حاضر درختی قطع نشده است. پایین.”

وی افزود: این اقدام به تایید هیات راهنمایی و رانندگی رسیده است اما پس از اعتراض عده ای به این موضوع شهرداری فعلا این پروژه را برای بررسی بیشتر به حالت تعلیق درآورده است. بنابراین هنوز هیچ درختی قطع نشده و اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است.

فرماندار اردکان تصریح کرد: البته جایگزینی برای قطع درختان در نظر گرفته شد که در دستور کار قرار گرفت و قرار شد با قطع درختان کاج نخیلات 10 ساله کاشته شود. اما در حال حاضر این موضوع هنوز بررسی نشده و تصمیم دقیق تری گرفته شده است.

سبزواری تصریح کرد: در صورت تصمیم برای قطع درختان کاج – که هم اکنون در قسمت بلوار کندرو قرار دارند -؛ نخل های 10 ساله وسط بلوار تعویض می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید