هیچ ملتی در طول تاریخ هرگز در انزوا رشد نکرده است

هیچ ملتی در طول تاریخ هرگز در انزوا رشد نکرده است

روز جدید یکی از نمایندگان مجلس یازدهم درباره بحث احیای برجام و تلاش در این زمینه گفت: به نظر من باید این موضوع را به سرانجام برسانند و جمع بندی کنند، درباره موضوعات بحث برانگیز صحبت و مذاکره کنیم.
به گزارش جمهوریت، مسعود مزکیان با تاکید بر اینکه «نماینده ای که از طرف ما صحبت می کند باید در این کار متخصص باشد»، افزود: تیمی که برای مذاکره می رود باید تجربه مذاکره داشته باشد، افرادی انتخاب و اعزام شوند که دانش دارند و تجربه و مهارت این کار را می دانند، برای همه راحت است که بگویند من بهتر می دانم، اما نتیجه نشان داد که چه کسی بهتر می داند.

کسانی که می خواستند دولت را عوض کنند و برجام را از بین ببرند، چرا امروز برای مردم کاری نمی کنند؟!

وی در پاسخ به سوالی درباره فشار برخی جریان ها و شخصیت های سیاسی از جمله منتسب به سعید جلیلی به دولت رئیس جمهور مبنی بر اینکه «مذاکره نشود»، گفت: این آقایان از جمله جریان آقای جلیلی و بقیه برادران بیایند و مشکلات مردم را حل کنند مگر همان کسانی نبودند که می گفتند برجام را پاره کنید و سفره مردم را رنگی کنید چرا این عزیزانی که از آنها نام می برید مشکلات اقتصادی مردم را حل نمی کنند؟ !

وی افزود: آنها را به حال خود رها کنید، نمی توانند نان روز خود را تامین کنند، اما اکنون با بخشی از پول بیت المال وصل شده اند و می نشینند و می گویند مهارت اداره کشور چیست و پول درآوردن بدون مذاکره.» اگر این جریان ها را به حال خود رها کنید، نمی توانند یک کار تولیدی کوچک در این کشور راه بیندازند، آیا می گویند برجام و ارتباط با دنیا لازم نیست، بگذارید خودشان غذای مردم بدهند. چرا آنها سال ها برای Good می خوانند؟

نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: مگر همان کسانی نبودند که گفتند اگر دولت تغییر کند نیازی به احیای برجام نیست و با تحریم ها و همین وضعیت اقتصاد می تواند شکوفا شود، پس چه شد؟ دولت سیزدهم تورم تشدید شد مشکلات زیاد شد این جریان حتی اجازه نمی دهد آقای رئیسی کارش را درست انجام دهد اینها را استخدام کردند حالا می گویند مذاکره نکنید با نان شبشان بدون ارتباط می مانند. با Beitalmal داشته باشید.

این پزشک در خصوص اهمیت ارتباط و تعامل با دنیا گفت: در هیچ مقطعی از تاریخ نمی توان با قطع ارتباط با دنیا جلو رفت. هیچ ملتی در طول تاریخ هرگز در انزوا رشد نکرده است.» آنها را هدایت کرد تا راه خود را ثابت کنند.

نماینده مجلس یازدهم با انتقاد از رویکرد مخالف مذاکره با غرب گفت: کشورهای توسعه یافته ای که با دنیا تعامل داشته و از ناکامی های دیگر کشورهای دنیا درس گرفته اند و توانسته اند راه های مناسب را بیابند.عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم همچنین خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد مدام در داخل و خارج از کشور شعارهای تند بدهیم و به هرکس که مخالف نظر ما حرف می زند برچسب ضد انقلاب بزنیم یعنی از وضعیت معیشتی مردم در کشور انتقاد کرد. جامعه و ادامه داد: آیا شرایط اقتصادی کشور ما اینگونه است؟ آیا این روند در بین بازنشستگان است؟ سردارها، سرلشکرها و سرتیپ هایی که در زمان جنگ جان خود را برای این کشور خرج کردند، حالا باید به دنبال افزایش اندک حقوق بازنشستگی خود باشند؟

وی خاطرنشان کرد: خواندن این خبر شرم آور است چه رسد به زندگی در این مملکت، این مستمری بگیران هستند که پشت سر انقلاب ایستادند و در مقابل صدام ایستادند، اکنون همان سرلشکر و فرمانده نمی تواند نیازهای اولیه خود را تامین کند. خانواده با مستمری خود .به جز تعداد معینی از افراد که قبلاً خورده و برنده شده اند. شهدای واقعی جزو این گروه نبودند و حالا با این پول مستمری نمی توانند زندگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید