هیچ یک از گروه های سیاسی استان یزد فعال نیستند/ فعالیت های حزبی نباید به انتخابات محدود شود


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866411

محمدصالح جوکار با بیان اینکه فعالیت های حزبی نباید به انتخابات محدود شود، گفت: هیچ یک از گروه های سیاسی استان یزد فعال نیستند.

به گزارش راه دانا به نقل از یزدرسا، محمدصالح جوکار صبح امروز در نشست با رئیس کل دادگستری توسعه استان یزد اظهار داشت: بقا و پویایی یک جامعه در گرو تولید گفتمان های جدید و مورد قبول اکثریت جامعه است. .

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اغلب در مقاطع مختلف از مدیران جامعه گفتمان تولید می کنند، گفت: در کشور ما اغلب از رهبر معظم انقلاب گفتمان می گیریم و منشأ گفتمان ایشان هستیم. و سپس رواج، تحلیل و تبیین گفتمان توسط گروه ها، افراد، احزاب و اطرافیان استان صورت می گیرد. البته کسانی که می خواهند در جامعه حرفی برای گفتن داشته باشند در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره گفتمان تولید می کنند.

وی با بیان اینکه شعار سال نوعی گفتمان است، افزود: این گفتمان با عنوان شعار سال بحث متفاوتی دارد و باید به این فکر کرد که چگونه می توان این گفتمان را در جامعه اعمال کرد.

جوکار گفت: در بحث های سیاسی تفاوت های زیادی وجود دارد و هرکسی برداشت های خود را دارد و بر اساس تفکر خود به دنبال تشویق و توسعه آن است. داریم اما با سلیقه های مختلف. یک سری اشتباهات در جامعه باعث می شود که وحدت عمل بین برخی گروه های سیاسی رعایت نشود.

جوکار خطاب به رئیس جدید جمعیت توسعه دادگستری استان یزد گفت: البته کار جامعه توسعه عدالت در استان یزد برای آینده استان باید به گونه ای باشد که بتوانید به ارتقای سطح عدالت بپردازید. پایه ای ایجاد کرد که نیازمند ایجاد محتوا برای ارائه به دیگران در برخوردهای مختلف است.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تحرک در بین مردم برای پیشبرد عدالت امری بسیار مهم است، افزود: اجتماعی و فرهنگی باشد و اگر بخواهد فقط در زمان انتخابات عمل کند از بین می رود. .

وی ادامه داد: در این مجموعه در سایه جذب نیرو، تولید محتوا، آموزش و تبلیغات نیاز است افرادی را که مطابق با نظر شما عمل می کنند همراه داشته باشید که این نیز نیازمند کار و فعالیت جدی است.

جوکار با بیان اینکه هیچ یک از گروه‌های سیاسی استان یزد فعال نیستند، افزود: جامعه عدالت‌خواه می‌تواند با برنامه‌های مختلف در عرصه‌های مختلف مردم را درگیر کند و با ارائه محتوای مناسب به مسیر خود برای رسیدن به اهداف خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید