واکسن آنفولانزا در اسفراین آغاز شده است

زمان: 14:57
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777487

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اسفراین اعلام کرد:

نادر نیک پرست از آغاز واکسیناسیون آنفولانزای انسانی در اسفراین خبر داد و گفت: اولویت واکسیناسیون بهورزان ، خدمات و خدمات شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نادر نیک پرست ، معاون وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی اسفراین ، به خبرنگار عصر اترک در اسفراین گفت که طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت ، واکسن آنفولانزا به اسفراین تزریق شده است. آنها با کمک معاونت درمان در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین در برابر ویروس آنفولانزا واکسینه شدند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ، تیم های واکسیناسیون به مدت 3 روز متوالی در بیمارستان مستقر شدند و افراد را واکسینه کردند ، افزود: بقیه کادر پزشکی که تا کنون این واکسن را دریافت نکرده اند می توانند برای انجام همه جانبه به این مرکز مراجعه کنند. واکسیناسیون

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اسفراین گفت: علاوه بر تیم های درمانی ، بیماران دیالیزی و هموفیلی نیز واکسن آنفولانزا دریافت کرده اند و گروهی از مادران باردار نیز در شرف واکسینه شدن هستند.

دکتر نیک پرست با بیان اینکه واکسن آنفولانزا برای گروه های هدف به صورت رایگان تزریق می شود ، افزود: برای سایر افراد متقاضی واکسن در تعداد محدودی از داروخانه های سطح شهر موجود است.

وی توصیه کرد که یک هفته بین واکسن تاج و واکسن آنفولانزا بگذرد و از مردم خواست قبل از سرماخوردگی واکسن را تزریق کنند.

انتهای پیام / حسن آبادی

دیدگاهتان را بنویسید