وزیر کشور اهداف، برنامه ها و اولویت های حوزه اقتصاد را به فرمانداران ابلاغ می کند


ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855456

وزیر کشور در بخشنامه ای به استانداران اهداف، برنامه ها و اولویت های وزارت کشور در حوزه اقتصادی را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد واحدی وزیر کشور در بخشنامه ای به استانداران اهداف، برنامه ها و اولویت های وزارت کشور در حوزه اقتصادی را اعلام کرد.

وی در این بخشنامه به پیگیری و اقدام در 10 هدف، 24 برنامه و 86 فعالیت تهیه و تدوین شده است.

این بخشنامه از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص نامگذاری سال 1401 به عنوان «تولید دانش بنیان، اشتغال زایی» و همچنین برنامه های دولت مردمی ابلاغ شد و بر لزوم پیگیری اولویت ها و برنامه های اجرایی مهم در طول سال 1399 تاکید کردند. 1400

وزیر کشور همچنین خواستار اجرای بخشنامه های قبلی از جمله تلاش جدی برای برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به منظور بهبود فضای کسب و کار و تسهیل فرآیندهای اداری، اتخاذ رویکردهای تحول آفرین در حوزه امور داخلی شد. و افزایش سرمایه گذاری و ارتباطات خارجی برای اجرای فرمان 1401 رهبر معظم انقلاب اسلامی، برنامه ریزی و نظارت صحیح بر فعالیت های ارتباطی، اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از ظرفیت های موجود در مناطق و شوراها، ستادها و کار تخصصی. گروه ها.

حمایت از بنگاه ها، ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری، بهبود فضای کسب و کار در استان ها و تسهیل فرآیندهای اجرایی مرتبط، اجرای بخشی از محورهای اقتصاد مقاومتی، بهبود اقتصاد و معیشت مرزنشینان از طریق گسترش نظام مند مبادلات مرزی و منطقه ای، ایجاد تعادل و عدالت بین آحاد جامعه در قلمرو، توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور و توسعه تجارت از اهداف تعیین شده در این بخشنامه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید