وسیله تیم فوتبال تراکتورسازی در برزخ


ساعت: 23:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889961

دو بازیکن جوان تراکتورسازی پس از اعلام بی نیازی سرمربی این تیم مفقود شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، پس از حضور «خوربان بردیف» سرمربی ترکمنستانی روس در تراکتورسازی که به مربی ای ماهرانه استعدادهای فوتبالی را کشف و شکوفا می کند، موجی از امید در دل بازیکنان جوان این تیم برمی خیزد. .

اما از زمان بازگشت قرمزها از اردوی ترکیه، زمزمه های بحث برانگیزی مبنی بر جدایی یا رفتن قرضی بازیکنان جوان و آینده دار تراکتورسازی به گوش می رسد و این شایعات به دلیل غیبت آنها در دیدار با گل گهر قوت گرفته است.

بر اساس گزارش ها، علی فتحی و علی نجفی هر دو محصول آکادمی تراکتورسازی و در تیم بزرگسالان با نظر بردیف از لیست خط خورده اند و سرمربی تراکتورسازی با ارسال نامه ای به باشگاه اعلام کرده است که به این موارد نیازی ندارند. بازیکنان

در پاسخ این دو بازیکن درخواست موافقت با پیشنهادات آنها را داشته اند اما باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده تنها با جدایی آنها به صورت قرضی موافقت می کند و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد 2 ساله را نیز داده است.

گفته می شود تیم های ذوب آن و پیکان خواهان جذب نهایی این دو بازیکن شده اند و حالا با این تحولات، «علی» جوان تراکتورسازی در بلاتکلیفی به سر می برند و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار آنهاست.

بدون شک بازیکنان جوانی مثل علی فتحی، علی نجفی، بهزاد سلامی و …. از سرمایه های تراکتورسازی است و انتظار می رود با مدیریت مناسب در مورد این بازیکنان تصمیم گیری شود تا آینده فوتبالی آنها به خطر نیفتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید