وضعیت عمرانی مازندران برای مردم استاندار راضی کننده نیست/ اولتیماتوم به مدیران ناسازگار!

ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797276

محمود حسینی پور با بیان اینکه وضعیت فعلی مازندران به هیچ وجه قابل قبول نیست، گفت: اگر گروهی از مدیران استانی فکر می کنند باید ماموریت خود را در خارج از استان دنبال کنند، بهتر است بلند شوند و به ستاد خود بروند و ادامه دهند. ماموریت در آنجا.” و آنها جایی در حومه شهر ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ سیدمحمود حسینی پور امشب در مراسم تکریم و معارفه معاون عمرانی استاندار مازندران با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: اینک از سلیمانی تقلید نشود. فقط در کشور بلکه او را در دنیا می شناسند و باید ببینیم حاج قاسم چه کرد که این نماد شد.

وی افزود: اگر امروز در آستانه دومین سالگرد این پیشوای دل ها بخواهیم برای مکتب حاج قاسم با توجه به این مراسم تکریم و تقدیم نکته ای را بیان کنیم، باید بگوییم که حاج قاسم سلیمانی به معنای دقیق کلمه خدمتگزار ملت شد.»

استاندار مازندران گفت: با برکت سردار از دوران دفاع مقدس تا فرماندهی سپاه قدس، هیچ گاه نیامده ایم که حاج قاسم در جلسه ای آماری از عملکرد خود ارائه دهد که در چنین جلساتی مرسوم است.

این مقام ارشد دولتی در استان ادامه داد: یکی از نکات برجسته حاج قاسم این است که علیرغم همه جلساتی که حضور داشته، هیچ گاه آماری از عملکرد خود بیان نکرده است و سردار به معنای واقعی کلمه مردم را دوست داشته است.

حسینی پور گفت: حاج قاسم هر چقدر برای مردم زحمت کشیده اند باز هم احساس می کنند کاری از دستشان ساخته نیست و راز استقامت و جاودانگی آنها خدمت بی دلیل و با انگیزه به مردم است.

سرویس مخفی حاج قاسم/ مدیران باید از مکتب سلیمانی الگو برداری کنند

وی گفت: آنچه امروز برای تجلیل از ماهیت این اسطوره بزرگ و منحصر به فرد در تاریخ معاصر باید داشته باشیم این است که ببینیم حاج قاسم از چه روشی برای خدمت به مردم استفاده کرده و شاید بزرگترین معیار برای بزرگداشت حاج قاسم که عبرت است ادامه راه او

استاندار مازندران گفت: اگر فردی واقعا خدمتگزار مردم بوده و با نیت خدا به مردم خدمت کرده است، خداوند این افتخار را به او می دهد، عزل و نصب عزل ما نیست. بالا یا پایین بنابراین آنچه معیار برای مدیران ما است عملکرد آنهاست.

این مقام ارشد دولتی در استان افزود: معیار دیگر افرادی هستند که به عنوان بهترین و مطمئن ترین ناظران بر کار مدیران نظارت می کنند و ارزیابی می کنند که هر مدیر چقدر می تواند برای مردم کار کند.

من از مدیران ما می خواهم علاوه بر کارهایی که انجام داده اند، کارهایی را که انجام نداده اند نیز بگویند

حسینی پور تاکید کرد: آرزو می کنم هر مدیری در جمهوری اسلامی ایران در هنگام تودیع با ارائه گزارش هایی در پایان ماموریت خود، علاوه بر کارهایی که انجام داده است، ناتوانی های خود را نیز بیان کند و به مردم بگوید; یعنی می گفتند ما باید در طول ماموریت کارهایی می کردیم که نکردیم.

وی افزود: اگر این جایگاه در مدیران ما نهادینه شود، هر روز و هر روز را در مقابل مردم محاسبه می کنند، همان روز خداحافظی و خداحافظی با مسئولیت را می بینند که در پاسخ به مردم چه باید بگویند.

استاندار مازندران اعلام کرد: تنها چیزی که حاج قاسم را در دنیا عزیز کرد خدمت بی منت به مردم بود. مکتب حاج کاسم پیامی به رهبران جمهوری اسلامی ایران دارد که اگر می خواهید عزیز و در مقابل مردم باشید و خدا خیرتان دهد باید برای مردم بی رحم کار کنید.

این مقام ارشد دولتی در استان با بیان اینکه در استان مازندران معاونت سازندگی یکی از معاونت های کلیدی استانداری است، گفت: باید ببینیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چه ماموریت هایی در این معاونت وجود دارد و چه بوده است. یک ارزیابی؟

نارضایتی مردم از وضعیت فاجعه شهری، زباله ها و جاده ها

حسینی پور ادامه داد: در فضای این نماینده مجلس در استان ملاک جلوی چشم همگان یکی از عناصر شهری شهرهای مازندران است که باید ببینیم آیا مازندران با همه ظرفیت، جغرافیا و طبیعتش برابر است یا خیر. به یک استان توریستی.» نه؟

وی گفت: اگر بخواهیم وضعیت زباله و زباله را بسنجیم با وجود همه اقدامات انجام شده باید به سراغ مردم برویم و از آنها بپرسیم که آیا از وضعیت موجود راضی هستند یا خیر، پاسخ آنها چیست. مردم؟” برای وضعیت راه های استان چه پاسخی خواهند داد؟ اگر از نحوه اجرای خدمات شهری در رابطه با شهرداری ها بپرسیم آیا مردم راضی هستند؟

استاندار مازندران اذعان داشت: استان مازندران به عنوان استانی که می خواهد به پایتخت گردشگری کشور تبدیل شود که بتواند گردشگرانی را از سراسر دنیا به همراه داشته باشد، هر چقدر هم که تغییر و توسعه در حال وقوع باشد، بسیار دور است. علم و فناوری روز در این زمینه است. آنقدر عقب هستیم که هر چقدر هم کار کنیم کم است و جای کار دارد.

وضعیت فعلی توسعه اصلا قابل قبول نیست

این مقام ارشد دولتی در استان گفت: فرصت های عظیمی در این حوزه وجود دارد که برای دستیابی به این توانمندی ها اراده مدیران استانی را می طلبد. ظرفیت های زیادی وجود دارد که باید تغییر کند و مفهوم حاکمیت انقلابی و جهادی برای مردم روشن شود. «در زندگی روزمره آنها ملموس باشید.

حسینی پور با بیان اینکه وضعیت فعلی عمران در استان به هیچ وجه قابل قبول نیست، تصریح کرد: نیازمند برنامه ریزی برای تحول در تمامی دستگاه های متولی امور عمرانی هستیم که البته با اقدامات عمرانی استانداری مازندران همه این دستگاه ها باید مرتب شود.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که متأسفانه در بررسی ما مشهود بود این بود که هر دستگاهی در استان ساز خودش را می نوازد، این یکی از مشکلات اساسی این استان است. لازم نیست هر دستگاهی ساز خودش را بنوازد.

استاندار مازندران تاکید کرد: همه دستگاه های متولی سازندگی بدانند که فرمانده کل آنها معاونت عمرانی است و باید در این چارچوب کار کنند نه اینکه استان راه خودش را برود و بگوید ما با خودمان بسته ایم. ستاد در تهران ما ستاد نداریم، ستاد اینجاست. اگر گروهی از مدیران استانی فکر می کنند باید ماموریت خود را در خارج از استان دنبال کنند، بهتر است بلند شوند و به ستاد خود بروند و در آنجا به مأموریت خود ادامه دهند و جایی در استان ندارند.

با مدیرانی که ساز اشتباه می نوازند خداحافظی کنید

این مقام ارشد دولتی در استان افزود: احساس می کنم مدیر اداره باید خارج از مدیریت کل استان بازی کند، باید برود زیرا اگر مسیر توسعه استان در یک چارچوب و مدیریت باشد، این است. موفق، هرکسی نمی تواند ساز خود را بنوازد.”

حسینی پور خاطرنشان کرد: همه باید بپذیریم که امروز دنیا جهش های بسیار چشمگیری در توسعه داشته است و ما چقدر در توسعه کم داریم؟ ما باید از همه فرصت های کشور برای توسعه مازندران استفاده کنیم و به یاری خداوند و با همکاری شما مدیران این استان را متحول خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: حق مردمی که 10 هزار و 400 شهید تقدیم این انقلاب کردند بیش از این است و ما باید برای پیشرفت استان خود به اندازه عزت و بزرگی مردم تلاش کنیم. ما وظیفه داریم این استان را بسازیم.

به گزارش بالا، در این مراسم که با حضور حسینی پور استاندار و معاونین استاندار و برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، مهدی رضیاویان معاون سابق عمرانی مازندران و رضا علیهانی کوشکک به عنوان معاون جدید معرفی شدند. استانداران.ساخت مازندران.

البته جدا از حاشیه این جلسه که شاید مهمترین آن عدم مصاحبه علیحانی در پایان مراسم تحلیف با خبرنگاران بود، عدم حضور نمایندگان مجلس در این مراسم نیز قابل توجه بود.

بر اساس شنیده ها، همراهی معاون جدید استاندار برای حضور در یکی از برنامه های شهرستان بابل، دلیل اصلی این امر است.

گفتنی است رضا علیهانی اهل روستای کوشکک از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر است.

علیخانی دارای مدرک دکتری مهندسی سیستم ها و تحقیقات عملیاتی و دارای سوابق فرماندهی، مدیریت و پژوهشی متنوع در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه های عمران، لجستیک، حمل و نقل، زنجیره تامین، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران است.

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران همچنین مولف کتاب های متعدد از جمله کتب علمی و پژوهشی و مقالات در مجلات معتبر داخلی و بین المللی است و سابقه تدریس در دانشگاه را نیز دارد.

عضویت در انجمن مهندسین حمل و نقل ایران، انجمن سراسری حامیان ایمنی راه ها و انجمن لجستیک ایران در سوابق معاون جدید استاندار مازندران دیده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید