وضعیت واقعی زنان مسلمان در جهان باید تبیین شود


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814193

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

سمانه جمالپور گفت: بانوان مسلمان می توانند برای رسیدن به اهداف اصیل اسلام که انتقال رسالت های الهی، هدایت مردم به سوی رستگاری و آشنایی مردم جهان با حقایق اسلام است پیش قدم شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سمانه جمالپور مسئول بسیج جامعه زنان ولی عصر (عج) خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب با اشاره به روز جهانی زن گفت: دو هزار زن تظاهرکننده پیشنهاد برگزاری تظاهرات سراسری در آمریکا را داده اند.

وی افزود: کنفرانس 1921 مسکو از زنان در سراسر جهان خواست تا مبارزه علیه نظم موجود آرمان های کمونیستی را گسترش دهند و این مبارزات انقلابی و مترقی در کشورهای دیگر اوج گرفت و جنبش های آزادیبخش زنان به اوج رسید و گسترش چشمگیری یافت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر(عج) گفت: برگزاری جشن 17 اسفند در کشور ما در سال های اخیر یک راهپیمایی علیه نظام اسلامی ایران با آرزوی براندازی بوده است. دشمنان داخلی و خارجی با رفع حجاب و ترویج فرهنگ برهنگی و لجام گسیختگی زنان در صدد برآشفتن جامعه اسلامی هستند.

جمالپور به توسعه نقش زنان در کشورهای اسلامی و فرصت های آنان در توسعه جامعه جهانی اشاره کرد و ادامه داد: زنان مسلمان می توانند برای رسیدن به اهداف اصیل اسلام که انتقال رسالت های الهی، هدایت مردم به رستگاری و شناخت حقایق اسلام را در اختیار مردم جهان قرار دهد.

وی ابراز امیدواری کرد که تلاش های لازم برای شناسایی توانایی زنان برای ارتقای جایگاه خود با توجه به زیرساخت های ملی حاکم بر جوامع مسلمان صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید