پاس گل کی روش با من مطرح نیست/ بحث حذف از جام جهانی نمی تواند باشد


ساعت: 19:53
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909579

سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: با من صحبتی درباره دستیار کیروش نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صمد مرفاوی در حاشیه مراسم رونمایی از تیم ملی فوتبال برای جام جهانی قطر درباره تعامل تیم ملی جوانان با کارلوس کی روش گفت: ما به عنوان ایرانی دوست داریم تیم ملی کشورمان موفق باشد. تعامل و همکاری خوبی با تیم ملی بزرگسالان و کادر فنی این تیم داشتیم. امیدوارم تیم ملی کشورمان بهترین نتایج را کسب کند و از گروه خود صعود کند. این وظیفه ماست که با تیم ملی همکاری کنیم و صعود تیم ملی به دور دوم باعث خوشحالی ما خواهد شد.

وی درباره شرایط تیم ملی فوتبال قبل از شروع جام جهانی گفت: تیم ملی نسل خوبی دارد و بسیاری از بازیکنانش لژیونر بوده و تجربه خوبی دارند. این می تواند کمک زیادی به ما کند. علاوه بر این الگوی فکری سرمربی تیم ملی برای ما بسیار مفید خواهد بود. با توجه به زمان کم کادر فنی و عدم حضور برخی بازیکنان در ایران، کار کمی سخت بود اما با برنامه ریزی های انجام شده و ایده کی روش، تیم ملی تمرینات منظمی را برگزار کرد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان تاکید کرد: می توانیم در این باره صحبت کنیم زیرا تمرینات تیم ملی را به دقت زیر نظر داریم. با تیم ملی هم تعامل خوبی داریم. شرایط خوب است و امیدوارم مشکل فنی نداشته باشیم و شرایط خوب باشد.

مرفاوی در مورد اینکه از وی به عنوان دستیار ایران در تیم ملی یاد شد، گفت: در این مورد بحثی نشده است. فقط به خاطر مسئولیتی که در تیم ملی جوانان داشتم، از من انتظار می رفت که همکاری خوبی داشته باشم.

وی در خصوص برنامه های تیم جوانان و برگزاری اردوی بلاروس و عمان خاطرنشان کرد: روز جمعه مرحله دوم اردوی ما آغاز شد. روز شنبه برای انجام دو بازی تدارکاتی با تیم ملی آن کشور راهی بلاروس می شویم. با ارائه برنامه های خود به فدراسیون مجددا در آذر اردو خواهیم زد. طبق برنامه پیش می رویم و فدراسیون همکاری و تعامل خوبی با ما دارد. کمیسیون جوانان فدراسیون حمایت خوبی از ما دارد تا بتوانیم مسابقات دوستانه برگزار کنیم. تقریباً مطمئناً سفر به عمان در پایان دسامبر.

سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت چنین چیزی وجود ندارد. می بینیم که تیم ملی در حال سفر به جام جهانی است. فیفا نظر نهایی خود را اعلام کرد. در مورد موضوع دخالت سیاسی در فوتبال، ما تابع فیفا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید