پخش تلویزیونی مسابقات جام جهانی در سینماها هنوز قطعی نشده است


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897758

مدیرکل پخش و پخش فیلم اعلام کرد؛

مدیرکل پخش و پخش فیلم گفت: پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال جام جهانی از سینماها هنوز قطعی نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدتی است که بحث پخش بازی های جام جهانی قطر در سینماها مطرح شده و گمانه زنی ها در بین علاقه مندان به فوتبال در مورد اجرا یا عدم اجرای آن شدت گرفته است. در همین راستا 20 شهریور ماه در دوازدهمین جلسه شورای اصناف در خانه سینما، اجرای پخش جام جهانی در سینماها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا با همکاری اعضای شورای اصناف، برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های جام جهانی در سینماها انجام شود. نمایندگان انجمن سینماگران، صدا و سیما، تهیه کنندگان و تشکل های سینمایی به. به زودی در وزارت رهبری مستقر می شود.

حال در همین رابطه روح اله سهرابی مدیرکل پخش و پخش فیلم در صفحه مجازی خود در خصوص پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال جام جهانی از سینماها توضیحاتی ارائه کرده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

“سلام

پخش تلویزیونی مسابقات جام جهانی در سینماها هنوز قطعی نشده است.

رایزنی با مراکز مسئول و درگیر ادامه دارد. دستورالعمل اجرای احتمالی این طرح تدوین و به ادارات کل استان ها ابلاغ شده است اما اجرای این طرح هنوز قطعی نشده است.

شورای راهبردی اکران به ریاست رئیس محترم سازمان سینمایی طی دو تا سه هفته آینده با در نظر گرفتن همه جوانب در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد. ابلاغ زودهنگام دستورالعمل عمدتاً به دلیل آماده‌سازی سالن‌ها در صورت تایید اجرای این طرح بوده و تصمیم نهایی به‌طور رسمی به سالن‌ها ابلاغ می‌شود.

سازمان سینمایی کشور با توجه به مصالح و مطالبه عمومی از تمام ظرفیت خود برای تحقق این پروژه استفاده خواهد کرد و امیدوارم با کمک دست اندرکاران مربوطه موانع تحقق این پروژه خوب برطرف شود.



دیدگاهتان را بنویسید