پروژه آشوب شکست خورد. ناامیدی صهیونیست ها پس از اغتشاشات در ایران مهار شد


ساعت: 20:38
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900151

صهیونیست ها که در کنار محور آمریکایی-غربی-عربی و گروهک های تروریستی و منافقین برای ایجاد آشوب و آشوب در کشورمان قرار گرفته اند، عاجزانه اعتراف می کنند که پروژه شوم آنها در ایران شکست خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در شرایطی که محور از غرب به برخی رژیم های مرتجع عربی و رژیم اشغالگر صهیونیستی آنها فکر می کردند با تحریک افکار عمومی و استفاده از اغتشاشگران، گروهک های تروریستی، منافقین و اوباش می توانند فضای کشورمان را به سمت هرج و مرج و بلاتکلیفی سوق دهند، اما تنها پس از گذشت چند روز به شکست پروژه هرج و مرج خود در ایران اعتراف کردند.

در این میان، صهیونیست ها که به شدت بر اقدامات خرابکارانه مزدوران خود علیه ایران تکیه داشتند، اکنون باید بپذیرند که نقشه های آنها شکست خورده است.

در همین راستا، رسانه های صهیونیستی چهارشنبه گذشته گزارش دادند: همه در اسرائیل (فلسطین اشغالی) حوادث ایران را از نزدیک دنبال می کنند و سرویس های امنیتی اسرائیل به احتمال موفقیت تظاهرات در ایران برای ایجاد تغییر در آن کشور بدبین هستند. .

ایلی هیلر، تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی در شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به رصد گسترده اوضاع ایران توسط موسسه امنیت اسرائیل اظهار داشت که از زمان انقلاب 1979 ایران، بزرگترین آرزوی اسرائیل فروپاشی ایران است. از درون. اما پس از صحبت با مقامات امنیتی اسرائیل در چهارشنبه شب، می توانم بگویم که همه مقامات امنیتی نسبت به موفقیت تظاهرات ایران در ایجاد تغییر در آن کشور بدبین هستند.

در همین رابطه رسانه های صهیونیستی گزارش دادند: مقامات ایرانی توانستند موج اعتراضات را خاموش کنند. زیرا فعالیت و قدرت این اعتراضات بسیار کاهش یافته و تلاش های آمریکا نیز نتیجه ای نداشته است.

ایهود یااری، تحلیلگر مسائل عربی شبکه 12 صهیونیستی نیز با ابراز ناامیدی از نتیجه ناآرامی ها در ایران گفت: متأسفانه مسئولان در ایران توانسته اند آتش اعتراضاتی را که تمام شهرهای ایران را فرا گرفته است خاموش کنند. آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا محدودیت‌های برخی شبکه‌های اجتماعی را در ایران لغو کنند، اما این کمکی نکرد و شاهد کاهش چشمگیر حجم و شدت اعتراضات در ایران بودیم.

این در حالی است که وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی چند روز پیش و همزمان با آن شورش ها در ایران رسماً از این شورش حمایت کرد و اعلام کرد: «از نزدیک پیگیر اعتراضات مردم شجاع ایران هستیم»!

اما پس از چند روز ناآرامی در ایران، رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که واشنگتن و تل‌آویو نتوانسته‌اند به اهداف خود در اعتراضات اخیر دست یابند و مانند همیشه، تلاش‌های آنها “به سرعت در نتیجه قدرت مقامات تهران برای کنترل شکست خورده است. حوادث امنیتی، سیاسی و اجتماعی.» او خورد».

دیدگاهتان را بنویسید