پلمپ مطب متخصص زنان و زایمان به دلیل مداخله در سقط جنین


ساعت: 18:18
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887154

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اعلام کرد:

معاون امور پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از پلمب کلینیک مامایی که قصد مداخله در سقط جنین را داشت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی مسعودی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار داشت: با توجه به گزارش های دریافتی و بازدید از محل مشخص شد یکی از بخش های زنان و زایمان در ارومیه اقدام به سقط جنین می کند.

وی افزود: با انجام فعالیت های نظارتی فشرده و ایجاد مشکل برای کارشناسان نظارت بر درمان در این منطقه، محل مشخص شده با همکاری اداره زنان و زایمان این معاونت و کارشناسان بازرسی دانشگاه در تاریخ 15 مردادماه سال جاری پلمب شد. پرونده مربوطه پس از تنظیم صورتجلسه به نتیجه رسید و مستندات قانونی جهت پیگیری در اختیار مراجع قانونی و انتظامی قرار گرفت.

معاون رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در ادامه به پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره و تاکید کرد: تلاش برای افزایش نسل و جوان سازی نیروی کار کشور و حمایت از خانواده یکی از بزرگترین وظایف ضروری است. از مسئولین و افرادی که وظیفه افراد و مراکز تأثیرگذار و فرهنگ ساز بیشتر مورد تأکید قرار می گیرد.

مسعودی با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود: بر اساس وظیفه ذاتی هر جا تخلفی در حوزه ارائه خدمات مشاهده شود قطعا بدون برخورد با آن برخورد می شود. تحمل

وی در پایان سخنان خود گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی سریعاً به شماره تلفن (32245454) اطلاع دهید و یا حضوری به اداره نظارت بر پزشکی دانشگاه واقع در تقاطع خیابان جهاد و گفزی اطلاع دهید. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید