پلیس: گشت ارشاد ادامه دارد/ وضعیت حجاب در جامعه ارتقا یافته است. شرایط در روزها و هفته های آینده بهتر خواهد شد

پلیس: گشت ارشاد ادامه دارد/ وضعیت حجاب در جامعه ارتقا یافته است.  شرایط در روزها و هفته های آینده بهتر خواهد شد

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه ای با تشکر از همکاری و همراهی مردم قانونمند ایران در اجرای طرح نور، گزارشی از اقدامات فرج از ابتدای اجرای این طرح را تشریح کرد.

در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص «طرح نور» (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه 4 فروردین 1403 اکثر بانوان این منطقه با مقامات انتظامی و امنیتی تعامل، همکاری و همراهی کردند.

گزارش های میدانی و بررسی های دقیق با ابزار هوشمند نشان داده است که وضعیت عفاف و حجاب در کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب تر است و این شرایط در روزها و هفته های آینده روند بهتر و مناسب تری پیدا خواهد کرد.

لذا اجرای طرح نور مطابق با خواست عمومی و سازه جامعه و مسئولان اجرایی کشور و بر اساس وظایف محوله پلیس به عنوان نیروی انتظامی در کنار سایر ماموریت های امنیتی و انتظامی و برخی دیگر ادامه خواهد داشت. شیطنت رسانه ای با کانال کشی مخالفان در تحقق سناریوهای دروغین بر عزم و اراده پلیس هیچ تاثیری نخواهد داشت.

ناگفته نماند پلیس عاری از خطا نیست و با هرگونه تخلف احتمالی ماموران برخورد خواهد شد. فضا و راهبرد کنونی فرجا در شرایط کنونی حفظ نظم و انضباط اجتماعی در قالبی مثبت و هشداردهنده است و تنها با هنجارشکنانی که حریم و حرمت شهروند ایرانی را زیر پا می گذارند با دقت و حساسیت برخورد خواهد کرد.

در پایان ضمن قدردانی و تشکر از افسران وظیفه شناس که با شجاعت و خویشتن داری توأم با اقتدار در انجام این مأموریت مهم تلاش می کنند، از شما ملت فهمیده و عزیز که همواره و مستمر با پلیس در جهت همکاری و همیاری مستمر و مستمر با نیروی انتظامی تلاش می کنند، کمال تشکر و قدردانی را داریم. امنیت روانی و اجتماعی جامعه ای را که با آن هستید ارتقا دهید