پوشش 90 درصدی درمان ناباروری در کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844247

مدیرعامل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

درابوپور گفت: به منظور افزایش جمعیت، حوزه پرداختی برای خدمات ناباروری زوجین توسط بیمه سلامت در استان تامین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیان دهرابوپور مدیر عامل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: بیمارستان بی بی حکیمه گچساران مهمترین مرکز درمان ناباروری کهگیلویه و بویراحمد است که سال ها خدمات ارزنده ای به مردم استان ارائه می کند.همسایه و … داد.

وی افزود: بنابراین یکی از دغدغه های اصلی زوج های نابارور هزینه های زیاد خانواده ها برای دستیابی به چیزی است که با توجه به این هزینه های زیاد رویکرد زوجین به زایمان بسیار ضعیف بوده است.

دهراب پور ادامه داد: با این حال سازمان بیمه سلامت کشور، اداره کل بیمه سلامت استان و بر همین اساس بیمه سلامت گچساران شرایط ویژه ای را برای زوج های نابارور در نظر گرفته و فراهم می کند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در گذشته هزینه این اقدام (درمان ناباروری) بسیار بالا بوده است.

وی گفت: اما خدماتی که در حال حاضر به زوج های نابارور ارائه می کنیم این است که می توانند تا سه بار از تخفیف 90 درصدی استفاده کنند که تقریباً تمام 90 درصد مراحل باروری مانند IVF را پوشش می دهد. داروها، ویزیت ها و غیره . شامل این مبلغ تخفیف می شود که بر اساس آن زوج نابارور قیمت بسیار کمی خواهند داشت.

دهراب پور افزود: به عنوان خادمان مردم استان در اداره کل بیمه سلامت این نوید را به همشهریان و شهروندان گچسارانی می دهیم که زوج های نابارور از این امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و انشاالله به این امر برکت دهند. بچه‌دار شدن شامل این موارد می‌شود.» خانواده‌ها و ما موظفیم این امکانات رفاهی و تخفیف‌ها را به شیوه‌ای جدید در اختیار زوج‌های نابارور قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید