پژوهش دانشگاه فرهنگیان باید متناسب با نیاز آموزش و پرورش باشد


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896379

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: دانشگاه فرهنگیان باید از چالش های اداره کل آموزش و پرورش در حوزه های علمی، آموزشی و پژوهشی آگاه باشد و این امر با بررسی چالش ها توسط تیمی مستقر در اداره کل آموزش و پرورش و ارائه آن محقق می شود. به دانشگاه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در جلسه رئیس دانشگاه فرهنگیان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش نیاز به یک مانع علمی دارد که دانشکده فرهنگیان بتواند اقداماتی انجام دهد. در زمینه تحقیقات کاربردی در آموزش و پرورش.خوب کنید

وی با اشاره به اینکه پژوهش باید در راستای نیازهای آموزشی هرمزگان باشد، گفت: ارتباط دانشگاه و صنعت باید تقویت شود زیرا به رشد دانشگاه و رشد صنعت کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به چالش های ارتباط دانشگاه و صنعت گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان دانشگاه و صنعت به این نتیجه رسیدیم که دانشگاه از چالش های اصلی دانشگاه بی اطلاع است. صنعت، و صنعتی که به توانمندی های دانشگاه ها احترام نمی گذارد.

عبادی زاده تصریح کرد: صنعت باید چالش های خود را به دانشگاه ها ارائه کند. اگر حتی در مواردی دانشگاه‌های هرمزگان نتوانسته‌اند چالش را حل کنند، می‌توانند از طریق ارتباط بین دانشگاه‌های هرمزگان و سایر دانشگاه‌های دنیا مشکل را حل کنند.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان باید از چالش های اداره کل آموزش و پرورش در حوزه های علمی، آموزشی و پژوهشی آگاه باشد و این امر نیز با بررسی چالش ها توسط تیمی مستقر در اداره کل آموزش و پرورش و ارائه به یک دانشگاه محقق می شود. که می توانند تحقیقات و اقدامات علمی لازم را انجام دهند.

نماینده فقیه در استان هرمزگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ابراز داشت: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) منجر به برنامه ریزی و اجرا شود. تحولی در عرصه دانشگاهیان و فرهنگیان ایجاد می کند که موجب اعتلای جامعه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید