پیاده روی عمومی در شهر کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت اربعین


ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897712

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به تشریح مهمترین برنامه های روز اربعین در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و به تشریح مکان های عزاداری پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید رضا افتخاری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص برنامه و مناسبت های روز اربعین در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: عزاداری در سراسر استان در تمامی مراکز شهری برگزار می شود و این برنامه با همکاری ستاد برگزاری است. مردم و دولت صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویار احمد گفت: برنامه عزاداری روز اربعین در شهر یاسوج ساعت 9:30 از میدان جهاد تا امامزاده مختار است و مردم مهریان، بلازار و مادوان از چهارراه به عزاداران می پیوندند. سفره غور

وی به برنامه عزاداری در باشت پرداخت و گفت: در باشت ساعت 7 صبح از میدان خروجی شهر به سمت امامزاده محمد و سر آبیز گچساران ساعت 7 صبح از طبقه فرودگاه تا امامزاده جعفر برنامه اجرا می شود.

حجت الاسلام افتخاری با بیان اینکه ساعت 7 صبح در لنده برنامه اربعین از جلوی نگهبانی به سمت تپه نورالشهدا برگزار می شود، گفت: در شهرستان دانا ساعت 8 صبح برنامه عزاداری برگزار می شود. توسط امامزاده سید محمد سیسخت تا امامزاده نهر عسکر برگزار می شود.

این مسئول گفت: در مارگون ساعت 10 صبح از مصلی به سمت تپه شهدا و در قطعه پاتاوه ساعت 8 صبح از گلزار شهدا به سمت بی بی زهرا روستای کوره ادامه دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویار احمد افزود: در دهدشت ساعت 4:30 بعد از ظهر برنامه به سمت امامزاده آقامیر و در بهمئی ساعت 6 عصر برنامه اجرا می شود. از میدان مرکزی به سمت گلزار شهدا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید