پیشرفت علمی یکی از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب است


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807894

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی فرا رسیدن بیست و دومین باخمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت بیست و دومین روز از باخمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، متن این پیام به شرح زیر است.

22 باخمن آغاز فصل جدیدی در زندگی اجتماعی بشر و آرزوی تحقق یافته ستمدیدگان است. روزی که اراده ملت به رهبری آگاه و شجاع و در سایه رهبران آزادی خواه اسلام بر حکومت ظلم و ستم و تبعیض و فساد و دیکتاتوری و فرمانبرداری پیروز شود.

این روز تاریخی و سرنوشت ساز سرآغاز گشودن درهای جدیدی برای استقلال، خودباوری، شکوفایی و پیشرفت در مقابل چشمان ملت آگاه و سربلند ایران بود.

در فراز و نشیب نهضت و مبارزات خونین مردم علیه رژیم طاغوت، نقش پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت نیز مؤثر و ماندگار بود.

قطع وابستگی به دولت‌های استعماری، خودکفایی و پیشرفت علمی، احیای ارزش‌های دینی و انسانی و توسعه زیرساخت‌های پژوهشی به‌ویژه در حوزه سلامت، تنها بخشی از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی شاخص های سلامت باعث افتخار ملت بزرگ ایران در منطقه و جهان شده است.

دستاوردهای ارزنده فرزندان این مرز و بوم در کنترل بیماری عروق کرونر قلب، تولید واکسن های خانگی متعدد و باکیفیت بر اساس دانش جوانان کشور و انجام واکسیناسیون های گسترده علیرغم همه تحریم های سرکوبگرانه و تبلیغات منفی رسانه ای نتیجه خودخواهی است. انقلاب اسلامی به خودی خود با تقدیم هزاران شهید و با رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری به ملت صبور و سرافراز ایران اسلامی هدیه داده است.

فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به حضور رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا و خانواده معزز و معزز تبریک و تهنیت عرض می نمایم. ، شهید صبور و ایثارگر در سلامت. درایت انقلاب و همت مردم انقلابی، روزی پرچم رفیع این حرکت عظیم را به صاحب اصلی حضرت ولی عصر (عج) خواهیم رساند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید