پیشرفت 69 درصدی طرح های آبرسانی بسیج/ اعزام 2 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور

وی با بیان اینکه پروژه مجتمع معجزه زنجان تکمیل شده است گفت: متاسفانه این پروژه با مشکل برق مواجه است که در صورت رفع آن آب پایدار در اختیار این منطقه قرار می گیرد.

یک مسئول بسیج سازندگی استان زنجان پروژه آبرسانی بسیج شهرستان طارم را پیشرفت خوبی دانست و گفت: این پروژه ها تا 20 روز آینده به اتمام می رسد.

وی با اشاره به برنامه بسیج آبفای استان زنجان گفت: بسیج آبرسانی 120 روستا پیش بینی شده است.

جهانبخشی ساخت 160 مسکن مستضعفان را در دستور کار دانست و ادامه داد: 20 واحد خانه مستضعفان در هفته بسیج آماده افتتاح است.

وی با اشاره به تکمیل 160 واحد مسکونی مستضعفان توسط بسیج سازندگی افزود: سال آینده 160 خانوار محروم را جشن می گیریم.


2 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند

حسین میرزایی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این دیدار با بیان اینکه در سال 98 اردوی راهیان نور داعشوری آخرین بار به صورت حضوری برگزار شد، اظهار داشت: در سال 1377 اردوی راهیان نور دعشموری به صورت حضوری برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی برای اردوی راهیان نور دانش آموزی زنجان، تصریح کرد: دانش آموزان از 18 آذرماه به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

میرزایی با بیان اینکه دانش آموزان در دو دوره به اردوی راهیان نور اعزام می شوند، گفت: 2 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

وی با اشاره به لزوم حمایت نهادها برای حفظ اردوگاه راهیان نور داعشی، ادامه داد: برآورد هزینه اردوگاه نور داعشی در استان زنجان انجام شد.

معاون فرهنگی آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان المهره دانش آموزان گفت: برنامه ریزی برای دوره های بعدی اردوی راهیان المهره در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید