پیشرو استان یزد در اجرای نهضت ملی مسکن


زمان: 09:47
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840260

ابوالحسینی معاون امور عمرانی استاندار یزد گفت: تاکنون 16 هزار و 809 نفر در نهضت ملی مسکن استان یزد ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد ابوالحسینی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه استان یزد یکی از استان های پیشرو در اجرای طرح ملی مسکن است، گفت: در مجموع 107 هزار و 392 یزدی در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند. متقاضیان شرایط اولیه را دارند.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی و با توجه به شرایط در نظر گرفته شده تاکنون 16 هزار و 809 نفر تایید صلاحیت نهایی شده اند که از این تعداد 6 هزار و 965 نفر نیز واریز وجه کرده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز تمامی متقاضیان این طرح در استان تامین شده است، تصریح کرد: تا امروز معادل 102 درصد برنامه ابلاغی در این طرح تامین شده است. به استان یزد که 2 درصد بیشتر است. به عبارتی زمین مورد نیاز تمامی متقاضیان 4 ساله این طرح در استان یزد تامین می شود.

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن استان یزد تاکنون 43 سایت را مورد بررسی قرار داده است که از این تعداد 21 سایت در حال ساخت و 23 سایت دیگر در آستانه شروع اجرا هستند.

ابوالحسینی در ادامه از کسب رتبه سوم کشوری یزد در توسعه تمامی شاخص های نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: سازه های یزد در بحث فونداسیون رتبه چهارم، در رینگ رتبه پنجم و در اسکلت، سقف و پنجره رتبه ششم را کسب کرده اند. .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به اینکه 6 هزار و 687 واحد از اقدامات اجرایی آن در استان راه اندازی شده است، گفت:

ابوالحسینی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مدیران و همه عوامل نهضت ملی مسکن در استان یزد تسریع در روند و کاهش هزینه هاست تا بتوانیم واحدهای پیش بینی شده را در اسرع وقت به داوطلبان تحویل دهیم و شاهد باشیم. مهماندار تعداد شهروندان بزرگوار یزدی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید