پیگرد قانونی: فروش شیره انگور در میدان تره بار تهران ممنوع شد/ مردم برای خرید بطری شیره انگور صف کشیدند.

پیگرد قانونی: فروش شیره انگور در میدان تره بار تهران ممنوع شد/ مردم برای خرید بطری شیره انگور صف کشیدند.

خریداران مختلفی برای خرید آن ها صف می کشیدند و آن ها را به مقدار زیاد می خریدند مانند قوطی های 15 کیلویی با تعداد زیاد که جای تامل داشت.

دادستانی استان تهران تولید و فروش شیره انگور در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران را مصداق تغییر کاربری دانسته و اعلام کرده است اتحادیه ها باید دستگاه های آبگیری را جمع آوری کنند در غیر این صورت طبق مقررات با آنها برخورد می شود.

اتحادیه میوه و تره بار تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس دستور دادستانی استان تهران کلیه واحدهای صنعتی مستقر در میدان بزرگ میوه تهران که به تولید و فروش انگور می پردازند. آب میوه و تغییر هدف، باید در اسرع وقت دستگاه های آبگیری را جمع آوری و به کار اصلی (حق کار با میوه و تره بار) برگردند، در غیر این صورت طبق مقررات اقدام می شود.»

مشاهدات خبرنگار فارس نشان داد در میدان میوه و تره بار تهران که در جنوبی ترین نقطه تهران در منطقه آزادگان قرار دارد، دستگاه های بزرگ آب انگور وجود دارد که خریداران مختلف برای خرید آن ها در صف ایستاده بودند و به مقدار زیاد از جمله. بطری های 15 کیلوگرمی با تعداد زیادی خرید می کردند که باید در مورد آن فکر می کرد.

البته مردم بارها نسبت به فروش آب انگور در میدان بزرگ میوه و تره بار اعتراض کرده اند و در پیام هایی که به خبرگزاری فارس ارسال کرده اند خواستار برخورد با این افراد شده اند.

همانطور که اتحادیه کارگران میوه و تره بار تهران اعلام کرد: استفاده از حجره های واقع در میدان مرکزی میوه و تره بار برای فروش میوه است و فروش آب میوه تغییر کاربری تلقی می شود و دادستانی تهران باید برخورد کند. با متخلفین

باید بر گلوگاه عرضه میوه نظارت دقیقی صورت گیرد که روزانه هزاران تن میوه از شهرهای مختلف کشور به این مکان ارسال و از آنجا در بازار تهران و استان های کل کشور توزیع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید