چرا وگان ها رابطه جنسی را لذت بخش تر می کنند؟

چرا وگان ها رابطه جنسی را لذت بخش تر می کنند؟

فواید مصرف بیشتر میوه ها و سبزیجات به جای گوشت بیشتر، به ویژه گوشت قرمز، برای بهبود سلامت انسان و محیط زیست موضوع بسیاری از تحقیقات پزشکی بوده است، اما امروزه برخی ادعا می کنند که با گیاهخواری مطلق یا گیاهخواری موفق شده اند. رابطه جنسی برای خود و همسرتان

نتایج یک مطالعه منتشر شده در سال 2020 نشان می دهد که 84 درصد از گیاهخواران از کیفیت جنسی خود راضی هستند، در حالی که تنها 59 درصد از گوشتخواران جنسیت خود را مطلوب می دانند. اما مهمتر از آن، 95 درصد از پاسخ دهندگان که گیاهخوار یا گیاهخوار مطلق بودند، از کیفیت جنسیت خود رضایت داشتند.

سوال این است که چرا گیاهخواران می گویند رابطه جنسی آنها لذت بخش تر است؟

مطالعات نشان می دهد که ارتباط مستقیمی بین انواع ویتامین های B موجود در اسفناج، کلم بروکسل و پرتقال و ترشح سروتونین که به عنوان هورمون شادی شناخته می شود، وجود دارد. از سوی دیگر، اغلب پس از خوردن گوشت قرمز احساس بی حالی و خواب آلودگی می کنید.

لیلی ساتر، متخصص تغذیه در لندن می گوید: «رژیم غذایی مدیترانه ای بدون شک برای سلامت قلب مفیدتر است، اما تحقیقات نشان می دهد که مزایای این رژیم می تواند سلامت جنسی را نیز بهبود بخشد و خطر اختلال نعوظ و توانایی ها را کاهش دهد. مردم در رابطه جنسی چندگانه و طولانی تر کمک می کنند.”

بنابراین، با مصرف کمتر گوشت و ماهی و مصرف مقادیر متوسط ​​لبنیات، نوشیدن مقدار کمی شراب قرمز و خوردن بیشتر غذاهای گیاهی، مطمئناً همه چیز در اتاق خواب بهتر از همیشه پیش خواهد رفت.

با این حال، خانم ساتر توصیه می کند که اگر نگران نفخ آزاردهنده لوبیا قرمز در حین رابطه جنسی هستید، بهتر است از لوبیا سبز، برنج یا کینوا استفاده کنید که باعث نفخ کمتری می شوند.

ما به طور ناشناس با این سه گیاهخوار صحبت کردیم تا بفهمیم که آیا کیفیت جنسی آنها از زمانی که به گیاهخواری مطلق روی آورده اند بهبود یافته است یا خیر.

یکی از ساکنان لندن می گوید: «غذاهای گیاهی معمولاً آسان هضم می شوند و بنابراین رابطه جنسی سنگین بعد از شام را لذت بخش تر می کنند.

وگان دیگری که در شمال بریتانیا زندگی می کند با جزئیات بیشتری توضیح می دهد: “من حدود 10 سال است که گیاهخوار مطلق هستم و وگان بودن به وضوح عملکرد جنسی من را بهبود بخشیده است. “من این توانایی را دارم که بیشتر از قبل رابطه جنسی و عاشقانه داشته باشم و در فاصله کمتری نسبت به گذشته دوباره تحریک می شوم، بنابراین می توانم سه یا چهار بار در یک شب معاشقه کنم و هر بار انزال خوب و انزال قوی دارم. “

زمانی که درنده بودم، پس از دو رابطه جنسی متوالی خسته می‌شدم و تنبلی جسمی اجازه لذت روانی بیشتری را نمی‌داد و سطح رضایت جنسی و انزال فعلی را نداشتم.»

دیدگاهتان را بنویسید