چشم مهربان سردار / جایزه قهرمانی سردار سلیمانی در سختی های فراوان خرید

ساعت: 18:50
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797215

شهید سلیمانی اسطوره نایب قهرمان جهان در کیک بوکسینگ

شهید سلیمانی؛ او نایب قهرمان کیک بوکسینگ جهان است که شجاعت و شجاعت او همه را به خود جذب کرده است و آنچه که شخصیت سردار را متمایز می کند تحمل سختی های فراوان برای نجات ملت است. قلبش بیشتر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، در ایران اسلامی مردان و زنانی هستند که بر سکوهای جام ملت های آسیا و جهانی برای ملت افتخار کرده اند و در وجود تک تک ما ابزار غرور ملی شده اند.

اما در این میان آنها الگوی قهرمان خود را نیز قهرمان دیگری می بینند که قهرمان خود را در حفاظت از آب و خاک و عرصه میهن پرستی جلوه می دهد.

* شهید سلیمانی اسطوره نایب قهرمانی کیک بوکسینگ جهان است

در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تصمیم گرفتیم با یکی از بانوان ملی پوش و مبارز قهرمان آسیا و نایب قهرمان جهان به گفتگو بنشینیم.

اسمش «سمیه قمری» است. او نایب قهرمان کیک بوکسینگ جهان است. وقتی صحبت از حاج قاسم می شود، خود را قطره ای از دریا می داند که در حالی که اشک از گونه هایش جاری است، شهید سلیمانی را اسطوره زندگی خود می خواند.

* شجاعت و دلاوری پیشوای دلها همه را جذب می کند

ملی پوش ما می گوید: قهرمان واقعی شهید سلیمانی است. شجاعت و دلاوری و نترسی سردار تا زمانی که دلی نیکو و دلسوز داشت مرا مجذوب خود می کرد.

کمری متاسف است که چنین شخصیت هایی را در طول زندگی مردم نمی شناسند و هیچکس آنها را نمی شناسد. وی معتقد است حاج قاسم پس از آن که به درجه رفیع شهادت نائل آمد، شهرت بیشتری یافت و مردم تازه فهمیدند چه گوهر کم نظیری را از دست داده اند و وقتی از این مرد وارسته جدا شدند در خانه با حسرت فراوان گریه کردند و هنوز چشمانشان اشکبار است.

* چشمان عزیز یک ژنرال

نایب قهرمان جهان در رشته کیک بوکسینگ ادامه می دهد: مهربانی حاج قاسم را باید از مردم سیل و زلزله طلب کرد، شاید من کمتر این مهربانی را درک کنم، اما آنها خوب می دانند که حاج قاسم چقدر غمگین است و چقدر با آنها متعادل است. گذر از بحران های سیل و زلزله.

کمری گفت: اگر دلت خوب باشد در دلها نفوذ می کنی، حتی اگر سرباز باشی و حاج قاسم چنین بود و چشمانش، می گویم چشمان سردار، نور مهربانی در آن چشمان پر نور و درخشندگی می درخشید و او از این راه و رسم محبت به ما گفت، چشمان این سردار از عشق به مکتب حسینی، سیره فاطمی و علوی پر شد.

* حاج قاسم می تپد، قلبش بیشتر می زند

او می گوید: قصد دارم وقتی روی صحنه می روم، مخصوصاً در مسابقات جهانی به عنوان یک ایرانی، عکس شهید سلیمانی را روی لباس ورزشی ام هک کنند تا دنیا بداند حاج کاسم زنده است و نبضش زند می زند. و قلب او در قلب ما می تپد.

این رزمی کار کشورمان می افزاید: هر که می خواهد قهرمان شود، تلاش برای قهرمان شدن درجات زیادی دارد، اگر ببینیم حاج قاسم نه تنها قهرمان ایرانیان، بلکه قهرمان ملت های آزادیخواه است. از دنیا و این‌گونه مردم در او برایش سنگ تمام گذاشتند و بر درد فراقش گریستند که اینها همه سختی‌هایی بود که شهید سلیمانی متحمل شد.

* وجه تمایز قهرمانانه سردار سلیمانی در بسیاری از مشکلات است که او متحمل می شود

گاماری می افزاید: سردار با اخلاص وجودی خود برای رفاه و آسایش ما سختی های زیادی را متحمل شد، شبانه روز را با همه سختی ها سپری کرد و با این سختی ها سختی های بسیاری را متحمل شد و سرانجام نام خود را به عنوان قهرمانی در دل جهانیان جای داد. ثبت می شود و بنابراین نام او ماندگار و جاودانه شد.

وی ادامه داد: قطعا ما در شناخت فرمانده دل آنقدر که باید پیشرو نیستیم و شناخت این قهرمان و قهرمان زمان زیادی می برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید