چهارخطه کردن ‌۷ کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک تا دهه فجر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ‌۷کیلومتر از مسیر چهارخطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک تا دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام پس از  بازدید از ۷ کیلومتر از مسیر چهارخطه کردن مسیر دهلران به اندیشمک در  نشست با پیمانکاران و مشاوران این پروژه گفت: تسریع در عملیات اجرایی ابنیه مورد تاکید می باشد.

وی اظهار کرد: مردم به قرارگاه خاتم انبیا( ص ) امید دارند و انتظار دارند روند پروژه‌هایی که در اختیار این قرارگاه است با قدرت ادامه یابد.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: قرارگاه خاتم در دنیا بعنوان یک هلدینگ اجرایی مطرح است و ظرفیت بالایی دارد.

وی اضافه کرد:  محور دهلران- اندیمشک از محورهای حادثه‌خیز است و باید ابنیه فنی با سرعت بیشتری در اولویت اجرا قرار گیرد.

هژبری تسریع در پروژه و کیفیت اجرا را مورد تاکید قرار داد و افزود: انتظار است  برای دهه فجر ۷ کیلومتر از این مسیر ۳۰ کیلومتری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۲ کیلومتر از مسیر ۳۰ کیلومتری دهلران به اندیمشک که در اختیار قرارگاه خاتم آماده آسفالت می‌باشد، گفت: ۷ کیلومتر آن با تکمیل ابنیه تا دهه فجر امسال بهره برداری می شود.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: اختلاف طراحی و مشخصات فنی پروژه اصلاح شد و این موجب روند کندی پروژه بود و ماشین آلات هم کم است که باید قرارگاه عقب‌ماندگی پروژه را جبران کند و باید روند اجرایی پروژه تسریع شود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید