چه کسی پیشکسوت استقلال را مسخره کردند؟

چه کسی پیشکسوت استقلال را مسخره کردند؟

حسین فرزامی بازیکن و مدیر سابق باشگاه استقلال که سابقه حضور در هیئت مدیره این مجموعه را نیز در کارنامه دارد در گفت و گو با خبرورزشی درباره شرایط استقلال در نیم فصل گفت: از اینکه او ناامید شده بود. حالا موفق شده در نیم فصل اول در جایگاه اول قرار بگیرد. – اینها بی دلیل نیست.

وی افزود: هر زمانی که باشگاه استقلال مدیریت خوبی داشته باشد، این تیم با اعتبار و نتایج خوبی در لیگ حضور دارد. استقلال از زمانی که مدیریت باشگاه برکنار شده است، هر بار شرایط مساعدی نداشته است، اما برعکس هر زمان که در اتاق مدیریت این باشگاه آرامش حاکم باشد، تیم را تحت تاثیر قرار می دهد.

باعث خوشحالی است که می بینیم این تیم با وجود زوایای دور و بریدگی اکنون در آرامش کامل به نتایج می رسد و هواداران را به قهرمانی در این فصل امیدوار کرده است.

فرزامی به آجرلو گفت که برای عکس گرفتن سر کار آمدم و گفت: خدا را شکر بالاخره یک نفر به این مشکلات اشاره کرد! وزن مجموعه را نداشتند، اما خود آنها بیش از حد بارگذاری شده بودند و اوضاع را پیچیده تر از قبل می کنند. امروز وقت آن است که استقلال از هر نظر به یک باشگاه حرفه ای تبدیل شود.

وی با اشاره به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، ادامه داد: اگر مدیریت فعلی باشگاه به قول خود عمل کند و دوباره مالکیت استقلال را به دست آورد، بزرگترین خدمت را در این سال ها به استقلال و هوادارانش کرده است. از سوی دیگر هر چه باشگاه روی پای خود بایستد به شرایط حرفه ای نزدیکتر می شود و در صورت قهرمانی امسال می تواند بدون دغدغه در مسابقات قهرمانی آسیا سال آینده شرکت کند.

فرزامی در پایان درباره دیدار برگشت مسابقات لیگ برتر گفت: البته هیچکس به اندازه فرهاد مجیدی دوست ندارد استقلال قهرمان مسابقات شود. همه ما استقلالی ها دوست داریم جام را در دستان کاپیتان استقلال ببینیم اما این آرزو بیشتر از سوی فرهاد مجیدی است. ما باید از او حمایت کنیم تا در بازی برگشت که مسابقات سخت تر می شود، بتواند خواسته های خود و هواداران را با آرامش بیشتری نسبت به بازی برگشت برآورده کند.»

دیدگاهتان را بنویسید