کارخانه نوآوری درخشان در یزد افتتاح شد


ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890248

طرح توسعه سرامیک صنعتی دانش بانیان اردکان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در مراسم افتتاحیه کارخانه نوآوری در یزد، تلاش استان یزد برای احیای فضاهای بلااستفاده را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: با توجه به تفاهم با جهاد دانشگاهی باید ده دهکده فناورانه و کشاورزی در استان های مختلف ساخته شود و در این زمینه با برنامه ریزی استاندار یزد این پروژه در استان یزد انجام شود.

وی با اشاره به اینکه این پتانسیل عظیم در حوزه کشاورزی فواید زیادی برای استان خواهد داشت، تصریح کرد: بر اساس مصوبه قانون اجازه ایجاد پردیس داده می شود و اولین پردیس دانشگاه یزد 25 هکتار خواهد بود. پردیس علم و فناوری یزد توزیع و این مجموعه برای واحدهای فناور استان قرار می گیرد.

مهران فاطمی استاندار یزد در مراسم افتتاحیه کارخانه نوآوری درخشان یزد که صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در محل این کارخانه برگزار شد، با بیان اینکه امروز یک پروژه در استان به بهره برداری می رسد که برای من به عنوان مدیر کل از افتتاح صدها کارخانه ارزشمندتر است و اکنون تبدیل به یک مرکز جوشان علمی و فناوری می شود که اثرات زیادی برای یزد خواهد داشت.

وی ادامه داد: یزد برای پیشرفت به دو بال علم، فناوری و گردشگری نیاز دارد که هر دوی آنها در این طرح پیش بینی شده است که قطعا اثرات زیادی برای استان خواهد داشت.

فاطمی گفت: با تصمیماتی که امروز گرفته می شود امیدواریم هر چه زودتر فازهای بعدی این پروژه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید