کاریزبوم مشکل آینده استان یزد / لزوم کنترل ساختارهای ریه تنفسی یزد


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877029

سیفی رئیس شورای شهر یزد با انتقاد از روند ساخت و ساز در کاریسبوم گفت: اگر روند ساخت و ساز در کاریزبوم به همین منوال پیش برود این منطقه به معضل آینده استان یزد تبدیل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیزلا سیفی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه کاریز بوم به عنوان ریه تنفسی استان یزد طراحی شده است، گفت: با وجود ساخت و سازهای نادرست، پیش بینی می شود یکی از مشکلات آینده استان باشد.

وی گفت: مجتمع کاریزبوم یا کوثر علیرغم اینکه در گذشته مالکان فقط با مجوز و تایید شهرداری می توانستند بسازند و زیربنای مفید آن 150 متر در هزار متر مربع بود، در سال های اخیر به نوعی از شهرداری حذف شد و از شهرداری خارج شد. شاهد ساخت ساختمان های چند طبقه با زیرساخت های ساخته شده در این منطقه هستیم.

ایمن ادامه داد: این مجموعه به عنوان مجاری تنفسی یزد مطرح شده است اما در صورت ادامه این روند نه تنها محلی برای سلامت ریه های تنفسی یزد نیست، بلکه مشکلات زیادی را برای شهر یزد به همراه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه این مجموعه در شهر یزد واقع شده و تاثیر مستقیمی بر شهر دارد، از شهردار درخواست می شود این موضوع را پیگیری و موضوع کنترل و نظارت بر ساخت و ساز در مجموعه کاریزبوم مطرح شود. دوباره.» به شهرداری واگذار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید