کار شجاعانه جوانان گام دوم انقلاب در اتاق حسابرسی است


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891158

علی اکبر میرشکاری با اشاره به ارائه گزارش تفریغ بودجه سال 1400 شش ماه زودتر از موعد مقرر به شورای اسلامی، گفت: ارائه گزارش تفریغ بودجه شش ماه زودتر از موعد مقرر، کار شجاعانه جوانان بود و گام دوم انقلاب در کاخ حساب.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ علی اکبر میرشکاری مدیرکل دیوان محاسبات کشور در نشست سمنان نشینان با اشاره به عملکرد دیوان محاسبات کشور گفت: خوشبختانه عملکرد دیوان محاسبات در دو سال اخیر رضایت بخش بوده است. مقام معظم رهبری جهان اسلام و رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس در چهارم خرداد ماه سال جاری از عملکرد و انعطاف پذیری اتاق حسابرسی قدردانی کردند و از همکاران ما بازدید کردند که ما را امیدوار و نیرو بخشید. برای اقدام به موقع در آینده نیز.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: میانگین سنی کارکنان دیوان محاسبات کشور زیر 40 سال است و اکثر کارکنان دیوان محاسبات کشور متولد انقلاب اسلامی هستند و نتیجه آموزش انقلابی

میرشکاری با اشاره به انتخاب رئیس دیوان محاسبات از سوی شورای اسلامی در دوره گذشته، گفت: شورای انقلاب در دو سال اخیر تصمیمات و اقدامات جسورانه ای را اتخاذ کرده است که نتیجه آن را می توان در رضایت مندی مردم مشاهده کرد. رهبر معظم انقلاب.

مدیرکل دفتر محاسبات استان اضافه کرد: همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است، نسل گذشته ما در راستای عزت و اقتدار ملی و همچنین نسل جوان امروز با تولید پهپادهای پیشرفته و پیشرفته، کارهای خیر زیادی انجام داده اند. با مقاومت در برابر حملات سایبری دشمنان، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به رشادت های جوانان نسل دوم انقلاب در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام گفت: جوانان امروز ما که در فرهنگ و تربیت انقلاب اسلامی پرورش یافته اند. ، بسیار قوی عمل کنند و این جوانان انقلابی توانستند در برابر تدبیر فرماندهان بزرگ مقاومت کنند و مانند شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی باید کینه و دشمنی داعش را خاموش کنند و به زباله دان تاریخ بیندازند.

آقای میرشکاری در ادامه با اشاره به ظرفیت جوانان گام دوم انقلاب تصریح کرد: جوانان ما پرشور و امیدوار هستند و فرصت های زیادی در گام دوم انقلاب وجود دارد و به دلیل حضور این جوانان انقلابی دشمنان نمی توانند به کشور ما چپ نگاه کنند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما همیشه زنده است و این فرهنگ را در بین جوانان پاسدار حرم و حفظ سلامت می بینیم.

وی با اشاره به وظایف اتاق حسابرسی در کشور تصریح کرد: اتاق حسابرسی بر اساس اصول 54 و 55 قانون اساسی تشکیل شد و وظیفه اصلی اتاق حسابرسی نگهبانی از بیت المال است که امروز اتاق حسابرسی به این امر رسیدگی می کند. منابع انسانی، به عنوان خزانه گرفته شده است

میرشکاری افزود: در مرحله سوم که امروز دیوان محاسبات فعالیت می کند، تمرکز ما از سرمایه فیزیکی و انسانی ناب به سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد مردم به نظام و حاکمیت معطوف شده است.

وی با اشاره به عملکرد دیوان محاسبات در ارائه گزارش تفریغ بودجه 1400 شش ماهه زودتر به شورای اسلامی، گفت: جوانان گام دوم انقلاب در دیوان محاسبات اقدامات جسورانه ای انجام دادند و گزارش تفریغ بودجه شش ماهه را ارائه کردند. ماه های سال 1400. زودتر از موعد مقرر به شورای اسلامی ارائه کردند و نتایج آن می تواند چراغی برای سازمان مدیریت و شورای دولت برای تهیه بودجه سال آینده باشد.

مدیرکل دفتر حسابداری استان اذعان داشت: در حسابرسی عملکرد، نتایج و پیامدها بسیار مهم است و پیامدهای مصرف بودجه در نظر گرفته می شود و این پیامدها و نتایج باید در زندگی مردم و زندگی مردم و مردم موثر باشد. می تواند نتایج را لمس کند این در دستور کار ما است.

وی با اشاره به ظرفیت استان سمنان افزود: با حضور نماینده افتخاری ولی فقیه در استان، نمایندگان موثر استان در شورای اسلامی و استاندار جهادگر استان سمنان دروازه خدمت در استان سمنان باز است و باید از این فرصت برای تحقق اولویت های استان استفاده کنیم که با هم افزایی و همدلی در سند قصد و سند توسعه با اهداف پیش برویم.

میرشکاری در پایان یادآور شد: استان سمنان از نیروی انسانی، منابع خدادادی و امنیت بسیار خوبی برخوردار است و باید با همدلی و همکاری به نتایج خوبی در استان رسید و از این رو مدیران در سطح استان باید این جسارت را داشته باشند. حل تسهیل مشکلات مردم با استفاده از قانون.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید