کرایه تاکسی از امروز افزایش می یابد + جزئیات مهم

کرایه تاکسی از امروز افزایش می یابد + جزئیات مهم

کرایه ها بین خطوط متفاوت است و کرایه ها ممکن است در برخی خطوط کمتر از 45 درصد افزایش یابد.

کرایه تاکسی از امروز افزایش می یابد. شورای شهر تهران افزایش حدود 45 درصدی را تصویب کرد. مدیر عامل شرکت تاکسیرانی می گوید برچسب در حال نصب است و کرایه ها افزایش می یابد.

از چراغ سبز شورا تا مهر تایید استانداری

کرایه در مسیرهای مختلف ممکن است در برخی مسیرها کمتر از 45 درصد افزایش یابد. بر اساس مصوبه شورای شهر، زمان اجرای تعرفه های جدید با مصوبه استانداری اول اردیبهشت ماه اعلام شده است، اما با توجه به تعطیلات عید سعید فطر، این افزایش ها از امروز آغاز می شود. برچسب کرایه تهیه و بین تاکسی ها توزیع شده است تا افزایش قیمت از امروز به صورت قانونی اجرایی شود.

زمانی که اعضای شورای شهر تهران در ابتدا نرخ ها را افزایش دادند، استاندار اعتراض کرد و شورای شهر تهران نیز تغییراتی در افزایش نرخ ایجاد کرد و در نهایت استاندار مهر تایید خود را برای افزایش نرخ امسال داد.

بر اساس این گزارش، با اصلاح مصوبه اولیه شورا، حداکثر نرخ افزایش قیمت بلیت شبکه اتوبوسرانی پایتخت نسبت به سال گذشته 41 درصد و حداکثر افزایش قیمت بلیت مترو در سال 1402 است. نسبت به سال 1401 نیز حداکثر 25 درصد است. در حوزه حمل و نقل تاکسی بر اساس چارچوب پیشنهادی وزارت کشور، یعنی. برای اینکه قیمت بلیت بیشتر از تورم نباشد، میانگین افزایش قیمت تاکسی در حال حاضر 45 درصد است.

استانداری تهران با اصلاح نرخ جدید/تعدیل قیمت در 3 حوزه حمل و نقل مخالفتی ندارد.

سعید بشیری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران می گوید: پس از بازنگری نرخ ها به زیر سطح تورم کاهش یافته است و بنابراین استانداری تهران هیچ اعتراضی به نرخ های اصلاحی جدید ندارد و با ابلاغ شورای شهر، این نرخ ها مشمول نرخ تورم می شود. تغییر دادن.

به گفته بشیری، پس از بررسی کارشناسی مصوبه شورای شهر در کمیته مشورتی به هیئت مدیره و با عنایت به تاکید استاندار تهران و همچنین استاندار تهران برای تامین رفاه حال شهروندان عزیز تهران – ایرنا – موضوع کاهش قیمت حمل و نقل عمومی (بلیت مترو، اتوبوس و تاکسی) در دستور کار قرار گرفت که تصمیمات اتخاذ شده منجر به کاهش و تعدیل قیمت ها در هر سه حوزه حمل و نقل عمومی شد.

بر اساس این گزارش، تعدیل قیمت و کاهش کرایه در هر سه حوزه حمل و نقل عمومی بار دیگر در شورای اسلامی شهر تهران مطرح و در نهایت به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید. مصوبه شورا و استانداری برای اجرای این افزایش ها بود.

دیدگاهتان را بنویسید