کسانی که حقیقت انقلاب را درک کرده اند باید برای روشن شدن دستاوردهای آن اقدام کنند


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918009

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کسانی که نسبت به این نظام و انقلاب کینه و دشمنی دارند مرتب برنامه های خود را دیکته می کنند اما کسانی که حقیقت انقلاب را درک کرده اند هیچ اقدامی برای روشنگری انجام نمی دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ موسی انصاری صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار دوران دفاع مقدس با موضوع برنامه ریزی تدفین شهدای گمنام و گرامیداشت روز نهم در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هر کدام از ما باید توضیح دهیم. دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان سفیر و قصه گوی انقلابی.

وی افزود: ویژه برنامه های 18 آذر و هفته بیثارت از 11 آذرماه سال جاری آغاز و برنامه مهمی به مناسبت حضور پرشور و به موقع مردم چهارمحال و بختیاری در فتنه 88 در 17 آذرماه در شهرکرد برگزار می شود. مسجد جامع.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هر دستگاهی باید پنج برنامه مهم برای گرامیداشت 18 آذر داشته باشد و برنامه ها و جلسات بصیرتی و تبیینی نیز توسط دستگاه ها ابلاغ و اجرا شود.

انصاری گفت: نباید از ایام الله ملی و مذهبی به سادگی گذشت.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که نسبت به این نظام و انقلاب کینه و دشمنی دارند مرتب برنامه های خود را دیکته می کنند اما کسانی که حقیقت انقلاب را درک کرده اند هیچ اقدامی برای روشنگری نمی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید