کشور در مرحله جدیدی است/ خرمشهر جدید در مسیر وحدت و همدلی قرار دارد


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841693

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور در مرحله جدیدی قرار دارد، دولت جدید سیاست های جدیدی را در پیش گرفته و با اتحاد، همبستگی و همدلی قطعاً پیروزی های بهتری خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمت اله فیروزی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس با اشاره به اینکه فتح خرمشهر حرکت بزرگی بود که عراق را ناامید کرد و پس از آن پیروزی هایی داشتیم، اظهار کرد: امروز کشور در مرحله جدیدی است، دولت جدید باید سیاست های جدیدی را اتخاذ کند. انجام شده است و امیدواریم با عمل جراحی اقتصادی و سیاست اقتصادی که در پیش گرفته است بتوانیم مشکلات خود را در آینده حل کنیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «هورمشهر در پیش است»، گفت: مقام معظم رهبری در جایگاه بالایی قرار دارند و آینده را می بینند و به آن امیدوارند؛ در حالی که در این راستا به زودی هر چه زودتر به آن اشاره شده است. امیدواریم همانگونه که ملت استقامت، صبور و همراهی با نظام دارند، دولتمردان نیز بتوانند با سیاست ها، سیاست ها و تدبیر درست، مشکلات کشور را حل کنند.

وی افزود: یک نکته در بعد جهانی وجود دارد که با اتفاقات خلیج فارس و اروپا و مشکلاتی که دارند نشان می دهند که خودشان به نوعی درگیر مشکلات اقتصادی خودشان هستند و در واقع اگر بتوانیم اتحاد و همدلی.» اگر برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم و بتوانیم از مشکلات و موانع عبور کنیم، قطعاً پیروزی های بهتری خواهیم داشت.

فیروزی در پایان گفت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره امید، ناسازگاری و استقامت را سفارش می کردند و استقامت و اراده در برهه های تاریخی و در پیچ و خم هایی که داشتیم، به ما اجازه دادند که کارها را جلو ببریم و کشور را از حوادث نجات دهیم. ایمنی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید