کلیباف و خانواده اش در باشگاه 4 درصد / آقای رئیس! ایتالیا بد بود و ترکیه مجاز شد؟!

کلیباف و خانواده اش در باشگاه 4 درصد / آقای رئیس!  ایتالیا بد بود و ترکیه مجاز شد؟!

روز جدید : باز هم فضای مجازی; باز هم معجزه تکنولوژی و باز هم افشای نفاق به برکت این نعمت الهی که برخی به دنبال قطع ریشه آن هستند. چرا، زیرا بدون آن انتشار ریاکاری آنها آسانتر است! علاوه بر این، احتمالا همه شما خبر سفر خانواده آقای کلیباف به ترکیه برای خرید نوه شان سیسمیک را شنیده اید. بله همسر دختر و داماد رئیس مجلس انقلاب؛ مردی که به قول خودش رهبر 96 درصد است، برای خرید سیستم لرزه نگاری به کشور دوست و برادر ترکیه سفر می کند.

علاوه بر این، احتمالا همه شما درباره سفر خانواده آقای کلیباف به ترکیه برای خرید نوه شان سیسمانی شنیده اید. بله همسر دختر و داماد رئیس مجلس انقلاب؛ مردی که به قول خودش رهبر 96 درصد است، برای خرید سیستم لرزه نگاری به کشور دوست و برادر ترکیه سفر می کند.

البته ما که بخیل نیستیم و غصه نمی خوریم بالاخره مال و نجابت داریم اگر او و خانواده اش نداشته باشند; چگونه خبرنگار یا کارگر و کارمند و بازنشسته باشیم! اما ای کاش آقای کالیباف از روز اول با ما بود.

بیچاره ما که فکر می کردیم 96 درصد ما هستیم. بالاخره خودشان گفتند؛ مگر در سال 96 از وزیری انتقاد نکردند و نگفتند کشوری که لباس پسر وزیرش از ایتالیا وارد شود اقتصاد خوبی نخواهد داشت!؟ الان چه اتفاقی افتاد ؟! اقتصاد طوری تنظیم شده که لباس نوه مجلس از خارج وارد شود یا برای نوه رئیس مجلس اجازه واردات داده شود و مشکل همچنان وزیر روحانی و دولتش است یا مشکل این است. جاهای دیگر آیا اسلامی است؟آیا سفر و خرید از او خوب است؟!

در کل آقای کلیباف هر چه شما دارید و ندارید و دیگران در این سالها هر چه کرده اند و نکرده اند اجازه دارید. به شما و خانواده تان تبریک می گویم، اما اگر ذره ای حیا در خود دارید و به نظام و انقلابی که پیوسته به آن پایبند هستید پایبند هستید، امروز به احترام او استعفا دهید. هیچ عذر پذیرفته ای وجود ندارد که گناه فرزند به پای پدر نوشته نشده باشد و عده ای می گویند جنابعالی قبول نکنیم، چون خودتان نشان دادید که این را قبول ندارید; آن وقت فرض می کنیم شما اصلاً از کار دختر و دامادتان اطلاعی نداشتید، اما همسر جنابعالی چگونه بدون اطلاع شما از کشور خارج شده است؟! آیا زنان بدون اجازه شوهرانشان اجازه خروج دارند و ما از آن بی خبریم؟!

دیدگاهتان را بنویسید