کمبود تجهیزات اصلی ترین نقطه ضعف یزد در سیل اخیر/نیازمند تقویت پایگاه لجستیکی استان


ساعت: 20:46
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1900014

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در سیل اخیر در استان یزد به دلیل سوء مدیریت، کمبود نیرو یا کمبود نیرو گرفتار نشدیم، بلکه کمبود تجهیزات مشکل ساز شد. برای ما.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی امشب در مراسم تجلیل از جهادگران استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از بسیج و جهادگرانی که همواره در صحنه برای کمک به مردم حضور دارند، اظهار داشت: در سیل اخیر، در آنجا حضور یافتند. ریزش آوار بود . و هیچ کس جرات حضور در آن را نداشت. بسیجیان و جهادگران انقلابی وارد میدان شدند و به مردم کمک کردند.

وی گفت: بسیجیان در زمان شیوع کرونا با خدمات رسانی به مردم انقلابی دیگر کردند و با اطاعت از فرامین رهبری نشان دادند که ویژگی تمدن نوین اسلامی ارتباط، هم افزایی و بودن برای دیگران و با روحیه است. به عنوان روحیه رزمندگان در زمان جنگ با مردان.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر در جنگی نابرابر و مختلط با دشمن هستیم که نیاز به روحیه انقلابی، ایمان، برنامه ریزی، استقامت، جهاد، روشنگری و امید آفرینی دارد و نمی توان پیروز شد. در این عرصه جز با روحیه جهادی.

زارع کمالی با اشاره به سیل اخیر یزد گفت: در سیل اخیر در استان یزد به دلیل سوء مدیریت، کمبود نیرو جهادی یا کمبود نیرو گرفتار نشدیم، اما کمبود تجهیزات برای ما مشکل ساز شد. باید از استان های همجوار کمک می خواستیم، این شأن مردم ما نیست و از مسئولان کشوری می خواهیم زیرساخت های لجستیکی استان را تقویت و تکمیل کنند.

وی ادامه داد: امروز با هم افزایی و همکاری بسیار خوب مردم و مسئولان انقلابی و جهادی استان نقشه ها و طرح های دشمن را شناسایی کرده ایم و در این جنگ اقتصادی که امروز در آن قرار داریم همه در حال تلاش هستیم. زمینه های مختلف

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: بسیج سازندگی با توجه به همکاری دستگاه های اجرایی و تهیه مقدمات از سوی مسئولان آماده ساخت مسکن برای مستضعفان است و کمتر از یک سال دیگر تحویل می شود زیرا قضیه عملی است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید