کمبود نیروی انسانی جدی ترین چالش انتقال خون در استان است

طالبیان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه از انتقادات بجا و سازنده استقبال می کنیم، اظهار داشت: مشکل اصلی ما در سازمان کمبود و مشکل در جذب نیرو است، چرا که اکثر نیروها به دلیل عدم تمایل به انجام انتقال خون در این سازمان تمایلی ندارند. مزایای علم پزشکی

وی افزود: از سه هفته پیش برای جذب نیرو اقدام کردیم اما به دلیل مشکلات مالی هیچ کادر انتقال خون پذیرفته نشد.

رئیس انتقال خون استان قزوین با اشاره به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی اهدای خون گفت: رسانه ها نقش موثری در حوزه اطلاع رسانی دارند و انتظار داریم این مجموعه های موثر انعکاس دهنده ظرفیت استان در حوزه تامین خون و فرآورده های آن و فرهنگ اهدای خون.

طالبان اردستانی با اذعان به ظرفیت قابل توجه استان قزوین در فرهنگ اهدای خون گفت: از نظر تامین خون برای استان و سایر استان ها هیچ کمبودی نداریم. با توجه به اینکه قزوین معین استان تهران خون رسانی می کند، 30 درصد فرآورده های خونی به این استان منتقل می شود.

پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین یکی از مجموعه های پویا رسانه ای استان است

وی ادامه داد: گاهی برخی از افراد بین حجامت و اهدای خون بحث هایی را بیان می کنند که برای بررسی فواید انتقال خون رسانه ها باید بر اساس کارشناسان مربوطه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صحیح را انجام دهند.

رئیس انتقال خون استان قزوین در پایان یادآور شد: پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین یکی از رسانه های پویا در استان است که همواره دغدغه ترویج فرهنگ اهدای خون و انتشار اخبار مرتبط را داشته است.

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین نیز گفت: پایگاه خبری صبح قزوین اولین پایگاه خبری رسمی استان قزوین بود که اخبار مبتنی بر واقعیت را پوشش داد.

وحید مافی گفت: مجموعه انتقال خون استان قزوین یکی از مجموعه هایی است که تعامل خوبی با رسانه ها و البته تامین خون استان دارد و ما حاضریم در حوزه های مختلف رسانه ای از جمله اخبار چندرسانه ای با این مجموعه تعامل بیشتری داشته باشیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید