کمک و تامین نیازهای اولیه مردم زلزله زده در راس اقدامات است/ مسئولان تا مرمت کامل منازل در کنار مردم خواهند بود + فیلم


ساعت: 12:37
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880169

مرادی گفت: مسئولان باید تا بهبودی کامل مناطق زلزله زده در کنار مردم باشند و مردم هم مثل امروز توقع دارند همه به میدان بیایند تا برای بهبودی کامل در کنار مردم باشند و دولت نیز باید نمایندگان بفرستید و وام بدهید و خانه ها را در سریع ترین زمان ممکن بازسازی کنید.» این اتفاق می افتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به زلزله های پی در پی در غرب استان گفت: خانه های روستای سایه هوش 100 درصد است. ویران شد و تا کنون 5 فوت و تعداد زیادی صدمه دیده است.

نماینده مردم هرمزگان در شورای اسلامی گفت: پس از اولین زلزله شدید صبح امروز مسئولان استان اعم از استاندار، استاندار، هلال احمر، نیروی انتظامی و سپاه در صحنه حاضر شدند و همه پشتیبانی کردند. سیستم های منطقه به میدان آمدند.

مرادی تصریح کرد: اولین قدم برای مردم زلزله زده تامین مایحتاج مردم است زیرا نمی توانند در خانه قبلی خود زندگی کنند و نیازمند چادر و فرش تحویلی هستند.

وی با اشاره به اینکه گرمای هوا بسیار آزاردهنده است، گفت: باید به محض وصل شدن برق کولرهایی به منطقه آورده و در چادرها استفاده شود.

نماینده مردم هرمزگان در شورای اسلامی گفت: مسئولان باید تا بهبودی کامل مناطق زلزله زده در کنار مردم باشند و مردم انتظار دارند مانند امروز همه به میدان بیایند تا در کنارشان باشند. برای بهبودی کامل و دولت نیز باید نمایندگانی بفرستد و بودجه را تامین کند.

مرادی با ابراز تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را در این زلزله از دست دادند، اذعان داشت: رسیدگی به آسیب دیدگان این حادثه بسیار مهم است.

وی افزود: تمامی دستگاه های عضو ستاد بحران منطقه باید تلاش کنند و با هماهنگی های انجام شده منازل تخریب شده مرمت شوند.


خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید