کنگره شهدای تهران مقدم در مازندران برگزار می شود/لزوم هدایت نخبگان دانشگاهی در مبارزه با صهیونیسم


ساعت: 23:41
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906468

محمود حسینی پور از برگزاری اجلاسیه شهدا در تهران مقدم در مازندران خبر داد و گفت: باید نخبگان علمی دانشگاه ها را به سمت ارزش های انقلاب اسلامی سوق دهیم که یکی از مهمترین ارزش های آن مبارزه است. علیه رژیم صهیونیستی ‏

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بلاگ; سیدمحمود حسینی پور عصر امروز در دیدار با اعضای مؤسسه خیریه شهید تهرانی مقدم با عنوان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه و بهترین الگو و روش زندگی هستند و اگر مسئولیتی دریابیم به شکرانه است. به حضور شهدا وی تصریح کرد: این نهاد باید برای جامعه نخبگان استان وحدت ایجاد کند.

وی افزود: کنگره ای با نام شهید طهرانی مقدم با حضور نخبگان استان در ماه های آینده برای ارائه مقالات علمی در استان برگزار می شود تا گامی هر چند کوچک در راستای معرفی روحیه این بزرگ برداشته شود. شهید برجسته و خصوصیات علمی ایشان .

استاندار مازندران با اشاره به اینکه با نام و یاد شهید تهرانی مقدم کار بزرگ و بزرگی برای هم افزایی و تعامل نخبگان در راستای توسعه استان در حال انجام است.

حسینی پور ادامه داد: با توجه به اینکه این نهاد در راستای خدمات رسانی و توسعه فعالیت می کند باید به پایگاه اجتماعی عظیمی برای همفکری جوانان و نخبگان علمی استان تبدیل شود. بنابراین نظر ما این است که این نهاد باید در سطح مدارس و دبیرستان ها هدف گذاری کند تا نخبگان استان در این راه مورد حمایت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه های شخصیت شهید تهرانی مقدم مواضع ضد اسرائیلی وی بود چرا که به شدت از این رژیم بچه کشی که بیانگر نگاه ارزشی این شهید والامقام است متنفر بودند.

استاندار مازندران تصریح کرد: این نهاد باید با نگاه شهید تهرانی مقدم، جوانانی را تربیت کند که دارای دیدگاه های ضد اسرائیلی هستند. ما باید نخبگان دانشگاهی را به سمت ارزش‌های انقلاب اسلامی سوق دهیم که یکی از مهمترین ارزش‌های آن مبارزه با رژیم صهیونیستی است.


حسینی پور تصریح کرد: همه ما باید راهی را که شهدا ترسیم کرده اند ادامه دهیم و راه شهدایی را که چراغ هدایت انقلاب اسلامی هستند ادامه دهیم.


وی تاکید کرد: یکی از دلایل رشد انقلاب اسلامی در بین ملت ها مخالفت با جمهوری اسلامی اسرائیل بود و این نگاه راهبردی در شهید حسن تهرانی مقدم وجود داشت.


استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ما همیشه در برابر دشمنان خود با قدرت نظامی مواجه بوده ایم اما شهید تهرانی مقدم شرایط را تغییر داد و کار بزرگی انجام داد که می تواند به عنوان فراخوان و فرصتی برای جامعه نخبگان استان برای ارائه مقالات علمی مورد استفاده قرار گیرد. و اولین کنگره شهید تهران.بی را برگزار کنید

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید