کیفیت نان پیگیری می شود/ عبور از تاج سرخ نیازمند همکاری مردم است

ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806021

باهوش گفت: نباید بیماری عروق کرونر قلب را عادی کنیم، باید همه با هم برای مقابله با این بحران کمک کنیم، امروز به طور جدی از اجتماع و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی پرهیز کنیم و موضوع واکسیناسیون را با جدیت رصد کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین باهوش فرماندار شهرستان رشت در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: امروز پس از گذشت چهل و سه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم ایران ثابت کردند که در کنار هم روی صحنه هستند. امروز قطعاً یکی از اهداف است، «یک دهه در دهه فجر انقلاب اسلامی این است که دستاوردهای نظام و انقلاب را به مردم بگوییم.

وی گفت: وضعیت بیماری عروق کرونر قلب در رشتار عادی نشود، باید همه با هم برای مقابله با این بحران کمک کنیم، امروز باید از اجتماع دور باشیم و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنیم. بحث پرهیز و واکسیناسیون را جدی بگیریم، زیرا اگر واکسن نبود امروز تعداد مرگ و میرها بسیار بحرانی بود.

فرماندار رشت همچنین در خصوص وضعیت نانوایی ها و گلایه برخی شهروندان از بی کیفیتی نان افزود:.

باهوش در ادامه با توجه به درخواست دیرینه مردم شهر و روستاهای رشتار برای تکمیل و رفع مشکل رشتار، مسیر تربت حیدری گفت: امروز یکی از اولویت های ما جاده رشتار به تربت حیدری این کلید است. محور Eaten و قسمت 8. سعی می کنیم موانع را از بین ببریم و راندمان کار را بهتر و بیشتر کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید