گرانی بنزین را قبول نداریم/ مجلس برای بهبود معیشت مردم تلاش می کند

ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1922982

عضوکمیسیون انرژی شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز مجلس اجازه نمی دهد فشار اقتصادی دیگری به فشارها و معضلات معیشتی مردم اضافه شود، گفت: به خوبی می دانیم که افزایش قیمت انرژی و به ویژه بنزین مستقیماً تاثیرگذار است. بر قیمت سایر کالاها تأثیر می گذارد و خدمات ارائه می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم ساعدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره احتمال افزایش قیمت حامل های انرژی گفت: به مردم این اطمینان را می دهیم که نمایندگان شورای اسلامی همواره دغدغه معیشتی مردم را به ویژه در زمان بررسی لایحه بودجه سال آینده در نظر داشته باشند و آن را رعایت نکنند. بگذار آنها را فشرده کنند.» وارد اقتصاد شوید.

عضوکمیسیون انرژی شورای اسلامی، بار دیگر با تاکید بر اینکه امروز مجلس اجازه نمی دهد فشار اقتصادی دیگری بر فشار و مشکلات زندگی مردم اضافه شود، تصریح کرد: به خوبی می دانیم که افزایش قیمت انرژی حامل ها، به ویژه بنزین، تأثیر مستقیمی بر قیمت سایر کالاها و خدمات ارائه می دهد.

و ادامه داد: اگر دولت بخواهد قیمت حامل های انرژی را افزایش دهد چون بازار ملتهب می شود و مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد می شود قطعا مجلس با آن مخالفت می کند.

نماینده مردم دشت آزادگان در شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی ندارد، گفت: تاکید مجلس بر این است که دولت نباید قیمت حامل های انرژی را در سال جاری افزایش دهد. به هر حال.

ساعدی گفت: اکنون باید برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و مدیریت بازار تلاش کنیم. باید راهکارهایی برای بهبود معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه اندیشید.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در شورای اسلامی گفت: مجلس از مردم حمایت می کند و برای بهبود وضعیت معیشتی آنها تلاش می کند. نمایندگان شورای اسلامی هیچ طرح و اقدامی از جمله افزایش قیمت حامل های انرژی و بنزین را که باعث گرم شدن اوضاع بازار و افزایش قیمت ها می شود را نمی پذیرند.

دیدگاهتان را بنویسید