گروه های ضدانقلاب نیز تهدیدی برای امنیت عراق هستند


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910926

اسانلو با بیان اینکه امنیت در مرزهای شمال غرب کشور برقرار است، گفت: در اغتشاشات اخیر بیش از 100 نفر از اعضای گروهک های ضد انقلاب از جمله دمکرات و کومله را دستگیر کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، سردار محمدتقی اسانلو در خصوص وضعیت مرزهای شمال غرب کشور اظهار داشت: مرزهای شمال غرب مرزهای قابل اعتمادی است اما گاهی و در موارد محدود، دشمن در شرایط اخیر سرکشی می کند. موفق به واردات اسلحه به کشور شدند که با اقتدار نیروهای امنیتی مواجه شدند.

وی افزود: منطقه شمال غرب کشور صعب العبور و کوهستانی است و در یک ماه گذشته مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات گروه هایی که قصد انتقال سلاح به داخل کشور را داشتند دستگیر و تجهیزاتی را که می خواستند به شهرهای عمیق ارسال کنند، توقیف کردیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: این نشان می‌دهد که دشمن تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهدافش می‌کند، اما مهم این است که نمی‌تواند و نمی‌تواند. توان نیروهای جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمال غربی بسیار خوب است و این نشان می دهد که اشراف اطلاعاتی ما فوق العاده بالا هستند.

وی گفت: خواسته ما از دولت مرکزی عراق که تامین امنیت در مرزهاست باید محقق شود. خواسته ما تنها به امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران مربوط نمی شود، بلکه شامل امنیت اقلیم کردستان عراق و عراق نیز می شود. گروه های ضدانقلابی که در منطقه یا عراق مستقر شده اند نیز به عنوان یک تهدید امنیتی در آنجا تلقی می شوند. همچنین با مقامات دولت مرکزی عراق و همچنین با مقامات اقلیم کردستان عراق گفتگوهایی داشتیم.

سردار اسانلو گفت: در اغتشاشات اخیر بیش از 100 نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً مرتبط با گروهک های ضد انقلاب، دموکراتیک و کومله بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید